امام جمعه نهاوند:

آیت‌الله شهید «حیدری» سرباز مخلص ولایت بود

حجت‌الاسلام «مغیثی» گفت: آیت‌الله شهید«محمدعلی حیدری» سرباز مخلص و عامل و پابه کار امامت و ولایت با توجه به اولویت‌های زمان خود بود.
کد خبر: ۵۳۱۳۳۴
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۷ - 28June 2022

آیت‌الله شهید «حیدری» سرباز مخلص ولایت بودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، حجت‌الاسلام «عباسعلی مغیثی» امام جمعه نهاوند امروز (سه‌شنبه) در مراسم گرامیداشت شهدای ۷تیر و بزرگداشت آیت‌الله شهید«محمدعلی حیدری»، اظهار داشت: در باب شخصیت آیت الله شهید «محمدعلی حیدری» در طول نزدیک به دوسال اوایل انقلاب که ختم به هفت تیر سال ۶۲ شد، امام جمعه نهاوند، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و قاضی شرع دادگاه‌های انقلاب غرب کشور بودند.

وی افزود: این نشان دهنده شخصیت برجسته این شهید بزرگوار است و بعد از ایشان نه در سنگر نماز جمعه و نه در سمت نمایندگی مجلس و در قضاوت جایشان پر نشده است.

حجت الاسلام مغیثی تصریح کرد: شخصیت‌های بسیاری آمده‌اند و رفته‌اند اما در منطقه و شهرستان هیچکس همچون ایشان نبوده است و اگر بخواهیم شخصیت آیت‌الله حیدری را در یک جمله خلاصه کنیم باید گفت که  سرباز مخلص و عامل و پابه کار امامت و ولایت با توجه به اولویت های زمان خود بود.

وی با بیان اینکه امروز هم باید اولویت‌های روز را شناخت و بر مبنای آن حرکت کرد، گفت: اولویت امروز جامعه معنویت و اخلاق است که در جامعه ما در معرض تهاجم و تبلیغات دشمن است.

امام جمعه نهاوند با اشاره به اینکه مساجد سنگر  هستند و باید سنگرها را پر کرد ابراز داشت: دو سال به بهانه کرونا سنگرها را خالی کردیم، فضای مجازی را به بهانه تحصیل دانش آموزان تقویت کردیم که منشآ همه آسیب‌های اجتماعی است و نتیجه آن را هم داریم می‌بینیم که چه مسائلی در حوزه فرهنگی پیش آمده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها