عضو شورای‌ عالی حوزه‌های علمیه:

شهدای هفتم تیر، منشا خدمات گسترده‌ای به انقلاب بودند

آیت‌الله «اراکی» گفت: شهید بهشتی و شهدای گرانقدر هفتم تیر از شهدای سرافراز و شاخصی هستند که منشا خدمات گسترده‌ای به انقلاب بودند.
کد خبر: ۵۳۱۳۴۸
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶ - 28June 2022

شهدای هفتم تیر، منشا خدمات گسترده‌ای به انقلاب بودندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، آیت‌الله «محسن اراکی» عضو مجلس خبرگان رهبری در مراسم گرامیداشت شهدای هفتم تیر و بزرگداشت آیت‌الله شهید «محمدعلی حیدری» در مصلای نهاوند، اظهار داشت: ادامه دادن راه شهدا وظیفه همه ما است و شهدای گرانقدر هفتم تیر و دیگر شهدا راه را به ما نشان دادند.

وی افزود: شهید بهشتی و شهدای گرانقدر هفتم تیر از شهدای سرافراز و شاخصی هستند که منشا خدمات گسترده‌ای به انقلاب بودند.

آیت الله اراکی گفت: پیروزی بر دشمن نتیجه صبر و مقاومت است و به امید خدا پیروزی نهایی برای ملت ایران اسلامی خواهد بود.

وی با بیان اینکه قدرتی که امروز ایران اسلامی در منطقه دارد نتیجه رهبری و هدایت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی است، ابراز داشت: خدا را شکر رهبری قدرتمند و حکیم داریم که در مقابل قدرت‌های جهانی ایستاده است و به بهترین شکل راه انقلاب را ادامه می‌دهد.

عضو مجلس خبرگان بیان داشت: اتفاق ها و رخدادهایی که امروز در عرصه فرهنگ و رسانه در دنیا رخ می‌دهد نشان می‌دهد باید مراقب توطئه ها باشیم و هوشیار باشیم.

وی با تاکید بر اینکه امروز باید صبر و تقوا در برابر شرایط تحریم و تهاجم فرهنگی که پیش آمده پیشه کرد، تصریح کرد:  اتفاق‌ها و رخدادهایی که امروز در عرصه فرهنگ و رسانه در دنیا رخ می‌دهد پیش از این‌ها در قرآن از آن سخن گفته شده بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار