رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع:

ماهیت آمریکا سلطه‌گری است

حجت‌الاسلام «آقاجانپور» ماهیت آمریکا را سلطه‌گری دانست و گفت: مدعیان دروغین حقوق بشر، جنایت‌های زیادی را مرتکب شدند.
کد خبر: ۵۳۱۴۱۸
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۷ - 28June 2022

ماهیت آمریکا سلطه‌گری استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، حجت الاسلام «سید ضیاءالدین آقاجانپور» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع امروز در مراسم گرامیداشت شهدای هفتم تیر در بوستان ولایت ساری با گرامیداشت هفته قوه قضائیه و شهادت آیت الله بهشتی اظهار داشت: آمریکا دم از حقوق بشر و دمکراسی می‌زند و خود را مهد تمدن و آزاد می‌داند، اما این مدعی دروغین حقوق بشر جنایت زیادی را انجام داده است.

وی با اشاره به اینکه در جنگ آمریکا علیه افغانستان، عراق و کشورهای مختلف میلیون‌ها انسان بیگناه از بین رفتند، افزود: نظام و ماهیت آمریکا به تعبیر رهبر معظم انقلاب ماهیت سلطه‌گری است.

این مسئول با عنوان اینکه قانون نظام سلطه قانون جنگل است، ادامه داد: آنها می‌گویند ما زور و اسلحه داریم و باید کشورها به حرف ما گوش کنند و به نظام ارباب و رعیتی اعتقاد دارند.

حجت الاسلام آقاجانپور با بیان اینکه آمریکا خود را ارباب دهکده جهانی می‌داند، گفت: در ششم تیر ۱۳۶۰ به جان رهبر معظم انقلاب در مسجد ابوذر تهران سو قصد شده است و در هفتم تیر، برگزیدگان این ملت و جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مسئولان دولت، وزیر و قوه قضائیه و شهید بهشتی را بر اثر انفجار بمب مظلومانه به شهادت رساندند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با اشاره به شهادت شهید رجایی و باهنر، حمله به هواپیمایی مسافری ایران در آسمان خلیج فارس را بخشی از جنایت‌های آمریکا برشمرد و بیان داشت: علت دشمنی‌های آمریکا و نظام سلطه با ایران است که سالیان متمادی در کشور حضور داشتند و آنها شاه و نخست وزیر تعیین می‌کردند و بر تمام مقدرات سیاسی، نظامی و اقتصادی کشور حاکم بودند.

حجت الاسلام آقاجانپور ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران به عنوان نهضت حسینی شکل گرفت و پیروز شد و ما با دنیا مذاکره می‌کنیم ولی به معنای آن نیست که زورگویی دیگران را بپذیریم.

وی با عنوان اینکه امروز نظام جمهوری اسلامی ایران در اوج اقتدار هستند، خاطرنشان کرد: امروز دوران بزن ودر رو گذشت و اگر یکی بزنند ۱۰ تا خواهند خورد و این اقتدار نیروهای مسلح برای امنیت کشور است و اجازه تجاوز به کشور را نخواهیم داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها