رئیس کل دادگستری استان یزد:

قوه قضاییه مقتدر، زمینه ساز نیروی انتظامی امنیت ساز در کشور است

«دهشیری» گفت: قوه قضاییه و نیروی انتظامی مکمل یکدیگرند و این اقتدار دستگاه قضایی است که زمینه ساز نیروی انتظامی امنیت ساز در کشور است.
کد خبر: ۵۳۱۴۳۴
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۲ - 28June 2022

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، «غلامعلی دهشیری» رئیس کل دادگستری استان یزد در دیدار با فرمانده انتظامی استان یزد و جمعی از پلیس‌های تخصصی، به مناسبت هفته قوه قضاییه، اظهار داشت: نیروی انتظامی و دستگاه قضایی بیشترین تعامل و ارتباط کاری را با هم دارند که هر چه تعامل و هم پوشانی این دو دستگاه بیشتر باشد، نعمت امنیت برای مردم پایدار‌تر است.

وی تصریح کرد: پلیس متخصص، توانمند و جان برکف، در تک تک صحنه‌های زندگی آحاد جامعه نقش آفرین است و این اعتماد و اتکای مردم به نیروی انتظامی است که در هر مشکلی اولین نهادی را که به فریادرسی می‌طلبند، پلیس می‌باشد.

این مقام قضایی، حضور داوطلبانه و خودجوش مردم در مراسم تشیع جنازه و ختم سروان زارعی از شهدای اخیر مبارزه با سوداگران مرگ را نشان از قدرشناسی مردم از پلیس دانست و گفت: وقتی کاری بر اساس خلوص نیت و اخلاص عمل انجام گیرد، خداوند عزت خویش را با حضور مردم ارزانی می‌دارد.

وی دستگیری سریع سارقان صندوق امانات بانک ملی در کمترین زمان و عودت همه اموال سرقت شده را نشان از هوشمندی، ذکاوت و اقتدار نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ذکر کرد و بیان داشت: در زمانی که دشمنان، معاندان و مزدوران رسانه‌ای تمام همت خود را برای ایجاد یأس و نا امیدی در مردم به کار گرفته اند، این کار بزرگ نیروی انتظامی، آب سردی بر پیکر همه بدخواهان نظام بود.

رئیس کل دادگستری استان یزد، ابراز داشت: آحاد جامعه باید چهره رحمانی، دستگیر، حمایت کننده و مهربان پلیس را درک کنند تا همچون همیشه اولین مستمسک و پناهشان نیروی انتظامی باشد.

وی افزود: چهره مقتدر و سخت گیر پلیس تنها باید برای قانون شکنان، خلافکاران و افراد مجرم باشد که امنیت و آرامش مردم را تحت الشعاع قرار می‌دهند.

در ابتدای این نشست فرمانده انتظامی ضمن تبریک هفته قوه قضاییه، گزارشی از عملکرد یک ساله نیروی انتظامی ارائه داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار