پس از سال‌ها رنج دوری؛

پدر شهیدان «مقدم کوهی» به فرزندان شهیدش پیوست

پس از سال‌ها رنج دوری پدر شهیدان مقدم کوهی به فرزندان شهیدش پیوست.
کد خبر: ۵۳۱۴۳۷
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۳ - 28June 2022

پدر شهیدان «مقدم کوهی» به فرزندان شهیدش پیوستبه گزارش دفاع‌پرس در زنجان، حاج «رهبر مقدم کوهی» پدر شهیدان والامقام «ایوب و حسین مقدم کوهی» از شهدای شهرستان خرم‌دره بر اثر بیماری و کهولت سن دار فانی را وداع گفته و به فرزندان شهیدش پیوست.

شهید حسین مقدم کوهی دهم شهریور ۱۳۵۰، در روستای «انجلین» از توابع شهرستان خرم‌دره به دنیا آمد، در حد دوره راهنمایی درس خواند و پاسدار وظیفه بود.

سی و یکم تیر ۱۳۶۸ ‏با سمت بی‌سیم چی در بانه بر اثر انفجار مین و اصابت ترکش آن به سر و صورت، شهید شد، پیکرش او را در گلزار شهدای شهرستان زادگاهش به خاک سپردند.

شهید ایوب مقدم کوهی دیگر فرزند رهبر در ۴ فروردین سال ۱۳۴۳در یک خانواده مذهبی و کشاورز در روستای انجلین از توا دیده به جهان گشود او از همان کودکی مردی ساکت و کنجکاو بود.

شهید ایوب یک روحیه انقلابی و شهادت طلبی داشت، وی عاشق ائمه اطهار و اسلام و قرآن بود و همیشه دعا می‌کرد در راه آن‌ها به شهادت برسد و برادرش حسین را نیز مثل خودش بار آورده بود.

وی در شهر‌های تهران و قزوین و خرم‌دره کار می‌کرد تا اینکه در سال ۱۳۶۱ به سپاه ناحیه ابهر رفت و برای اعزام به جبهه ثبت‌نام کرد و در حمله‌ها شرکت کرد و در ۱۵ آبان ماه سال ۱۳۶۱ در جبهه موسیان خوزستان به شهادت رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار