فرمانده سابق حفاظت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

آمریکایی‌ها با وجود جنایت‌های بی‌شمار مدعی دفاع از حقوق بشر هستند

سردار «گرجی زاده» به برخی از جنایت‌های امریکایی‌ها اشاره کرد و گفت: آمریکایی‌ها با وجود جنایت‌های بی‌شمار همچنان مدعی دفاع از حقوق بشر هستند.
کد خبر: ۵۳۱۴۴۸
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۴ - 28June 2022

آمریکایی‌ها با وجود جنایت‌های بی‌شمار همچنان مدعی دفاع از حقوق بشر هستندبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، سردار «علی اصغر گرجی‌زاده» فرمانده سابق حفاظت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در مراسم تبیین حقوق بشر آمریکایی اظهار داشت: آمریکایی‌ها از گذشته‌های دور تاکنون جنایت‌های متعددی را در حق بشریت انجام داده‌اند و هنوز هم ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها رژیم صهیونیستی را به عنوان یکی از بزرگترین جنایت‌کاران حمایت می‌کنند، گفت: آمریکایی‌ها به دوستان خودشان هم رحم نمی‌کنند.

فرمانده سابق حفاظت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به برخی از جنایت‌های امریکایی‌ها اشاره کرد و افزود: آمریکایی‌ها با وجود جنایت‌های بی‌شمار همچنان مدعی دفاع از حقوق بشر هستند.

وی از مصادیق جنایت‌های آمریکایی‌ها به ترورهای متعدد در کشور اشاره کرد و ادامه داد: آمریکایی‌ها پس از شلیک به هواپیمای مسافربری ایران حتی حاضر به عذرخواهی هم نشدند و بلکه به آن فرمانده مدال شجاعت و شهامت دادند.

سردار گرجی‌زاده تاکید کرد: آمریکایی‌ها در حالی ادعای دفاع از حقوق بشر را دارند که خوشان منشأ جنایات بزرگی همچون بمباران اتمی دو شهر بزرگ در ژاپن هستند و حاضر به پذیرش اشتباه و عذرخواهی نیستند.

وی اضافه کرد: آمریکایی‌های مدعی حقوق بشر به دوستان خود هم رحم نمی‌کنند چرا که هنوز نیروهای آمریکایی در آلمان بعد از جنگ جهانی دوم تاکنون حضور دارند و حتی دوستان شأن مثل عربستان را گاو شیرده خود می‌دانند.

فرمانده سابق حفاظت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: مدعیان حقوق بشر ابوبکر البغدادی را آموزش می‌دهند تا داعش را ایجاد کند و آن جنایات را رقم بزند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها