در هفته ازدواج صورت می‌گیرد؛

تهیه هزار جهیزیه به نیت شهدای دانش آموز یزد

«فاطمی» با تاکید بر سامان اقدامات شاخص و الگویی در هفته ازدواج، گفت: همزمان با این هفته و با هماهنگی صنایع استان، به نیت هزار دانش آموز شهید استان هزار سری جهیزیه به زوج‌های جوان نیازمند اهدا شود.
کد خبر: ۵۳۱۴۵۲
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۴ - 28June 2022

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، «مهران فاطمی» استاندار یزد در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان یزد که با دستور کار بررسی برنامه‌های هفته ملی ازدواج برگزار شد، با اشاره به اهمیت ازدواج و خانواده در دین مبین اسلام و تاکید موکد رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) بر تسهیل در امر ازدواج، اظهار داشت: هفته ازدواج فرصت مناسبی جهت بازگشایی گره‌های ذهنی خود ساخته در حوزه ازدواج و فرزندآوری و ترویج گفتمان ازدواج و تحکیم خانواده است لذا صداوسیما و مبلغین به صورت ویژه در این هفته و دیگر ایام سال به اقدامات تبیینی در این حوزه بپردازند.

وی با تاکید بر سامان اقدامات شاخص و الگویی در هفته ازدواج، اضافه کرد: همزمان با این هفته و با هماهنگی صنایع استان، به نیت هزار دانش آموز شهید استان هزار سری جهیزیه به زوج‌های جوان نیازمند اهدا شود.

استاندار یزد افزود: در جریان برگزاری جشنواره زیباترین پیوند، تجلیل از فعالین برجسته حوزه ازدواج استان در دستور کار قرار گیرد.

فاطمی در ادامه با اشاره به ضرورت برنامه ریزی و ارائه آموزش جهت تحکیم بنیان خانواده؛ به عنوان کوچکترین و بنیادی‌ترین نهاد اجتماعی، اظهارداشت: در این راستا وضعیت ازدواج و طلاق به صورت محله به محله و دقیق احصا شود تا امکان برنامه ریزی صحیح وجود داشته باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: کوتاهی دستگاه‌ها و بانک‌ها در حوزه ازدواج، فرزند آوری و خانواده با ابزار ترک فعل به مقام‌های قضایی معرفی خواهند شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار