برگزاری اولین کارگاه تخصصی تاریخ شفاهی دفاع مقدس در خوزستان

اولین کارگاه تخصصی تاریخ شفاهی دفاع مقدس استان خوزستان با حضور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان و تدریس «غلامرضا عزیزی» رئیس سابق پژوهشکده سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در اهواز برگزار شد.
کد خبر: ۵۳۱۴۹۴
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۹ - 29June 2022

برگزاری اولین کارگاه تخصصی تاریخ شفاهی دفاع مقدس در خوزستانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، اولین کارگاه تخصصی تاریخ شفاهی دفاع مقدس استان خوزستان در سال جاری امروز با حضور سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان و با تدریس استاد «غلامرضا عزیزی» رئیس سابق پژوهشکده سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در اهواز برگزار شد.

در ابتدای این کارگاه که با حضور بیش از 70 نفر از کارشناسان و علاقه مندان به ثبت و ضبط تاریخ شفاهی استان برگزار شد سردار «غلامرضا علاماتی» رئیس سازمان اسناد و مدارک بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از طریق ویدئو کنفرانس به اهمیت این موضوع پرداختند و خواستار برگزاری چنین کارگاه هایی در سراسر کشور شدند.

کارگاه تخصصی تاریخ شفاهی خوزستان تا عصر امروز و به صورت فشرده برگزار و سپس گواهی شرکت در این کارگاه تخصصی نیز به حاضرین اعطا می شود.

نهضت تاریخ شفاهی دفاع مقدس خوزستان در چند سطح از سال 1398 آغاز شده است و هم اکنون پس از وقفه ای 2 ساله به دلیل وجود ویروس کرونا از سر گرفته شده است.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار