مسئول سازمان بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری:

دشمن برنامه‌ریزی وسیعی برای فراگیری جاهلیت مدرن دارد

«ربیعی» گفت: دشمن برنامه‌ریزی وسیعی برای فراگیری جاهلیت مدرن دارد و این یعنی اینکه غرب به دنبال حاکم شدن فمینیسم رسانه‌ای است.
کد خبر: ۵۳۱۵۱۱
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۳ - 29June 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، «احسان ربیعی» مسئول سازمان بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری، صبح امروز (چهارشنبه) در نشست با بانوان بسیج رسانه، اظهار داشت: در آیات قرآن به شأن و کرامت زنان به وضوح اشاره و سوره کوثر در وصف حضرت زهرا (س) نازل شده و این بیانگر شخصیت والای زن در قرآن و اسلام است.

مسئول سازمان بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه اگر باز هم به قرآن مراجعه کنیم، خواهیم دید که خداوند در سوره انسان به شخصیت والای حضرت زهرا (س) اشاره دارد و به نوعی بیانگر آن است که زن باید به حضور خود در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و... افتخار کند، ادامه داد: همه این‌ها نشان‌دهنده آن است که شخصیت زنان در قرآن مقدس شمرده شده است؛ اما امروز و در جامعه این‌گونه نیست و در این راستا بحث فمینیسم مطرح می‌شود.

ربیعی بیان داشت: فمینیسم اسلامی در پوشش اسلام، زن را برای استفاده ابزاری هدایت و از آرمان، شخصیت و جایگاه خود دور می‌کند.

مسئول بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری از شکل‌گیری فمینیسم رسانه‌ای خبر داد و افزود: دشمن به دنبال گرفتاری زنان و دختران ما در فمینیسم رسانه‌ای است.

وی تاکید کرد: رها شدن فضای مجازی، عدم نظارت و کنترل آن از سوی متولیان و فقدان سواد رسانه در بین خانواده‌ها و نیز اتفاقات ناگوار از حضور هنجارشکنانه برخی دختران در محیط‌های عمومی و انتشار آن در فضای مجازی، نشان از آن دارد که دشمن برنامه‌ریزی وسیعی برای فراگیری جاهلیت مدرن دارد و این یعنی اینکه غرب به دنبال حاکم شدن فمینیسم رسانه‌ای است.

ربیعی افزود: سیاست‌مدران غربی سال‌ها پیش دریافتند که اگر بخواهند در جامعه اسلامی به نتیجه برسند، باید از زنان ایرانی آغاز کنند، دشمن به دنبال اضمحلال زنان در عرصه‌های حقیقی و مجازی است و خانواده‌ها و زنان را تهدید می‌کند.

مسئول بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در فضای رسانه‌ای، مجازی و... باید اقدامات گسترده‌ای صورت گیرد و برای نجات زنان و دختران اقدام شود، گفت: دشمن در فضای رسانه‌ای تیربار خود را بر روی زنان به کار بسته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار