همایش تجلیل از «فرزندان شهید» شاغل در آموزش و پرورش قم برگزار شد

آئین تجلیل از «فرزندان شهید» شاغل در نواحی و مناطق آموزش و پرورش استان قم، در تالار فرهنگیان استان برگزار شد.
کد خبر: ۵۳۱۵۱۷
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۶ - 29June 2022

همایش تجلیل از فرزندان شهید شاغل در آموزش و پرورش قم برگزار شدبه گزارش دفاع‌پرس از قم، آئین تجلیل از فرزندان شهید شاغل در نواحی و مناطق آموزش و پرورش استان قم، در تالار فرهنگیان قم برگزار شد.

«علیرضا رحیمی» مدیرکل آموزش و پرورش استان قم، در این مراسم اظهار داشت: شهدا ناظر و اعمال ما هستند و به نوعی از فرزندان خود مراقبت می‌کنند.

وی با اشاره به برد بلند جمهوری اسلامی در دل‌های عاشقان این نظام در دنیا، عنوان کرد: بسیاری از دوستان کشور ما در دورترین نقاط، بیش از فرزندان خود نگران نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

رحیمی ادامه داد: از سوی دیگر، دشمنان انقلاب اسلامی نیز همواره مترصد این انقلاب هستند که به خیال خام خود، به آن ضربه بزنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم تاکید کرد: بنا بر اعتقادات ما، شهدا زنده‌اند و ناظر و شاهد اعمال ما هستند و ما در این مجلس، میزبان فرزندان شهدای والامقامی هستیم که با ایثار و فداکاری از جان خود گذاشتند تا نام اسلام در جهان زنده بماند.

وی ادامه داد: همه ما باید تلاش کنیم تا دستاورد‌های انقلاب اسلامی و خون شهدای والامقام را به‌خوبی حفظ و آن را به نسل‌های آینده منتقل کنیم.

حجت‌الاسلام «حسن هنرمند» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم نیز در این مراسم، اظهار داشت: برگزاری جلسات مرتبط با شهدا در دستگاه‌هایی همچون آموزش و پرورش، موجب بررسی و اجرای قوانین مرتبط با جامعه ایثارگری است و ان‌شاءالله چنین جلساتی در مناطق آموزش و پرورش قم نیز تشکیل شود.

در ابتدای این مراسم، فرزند شهید «شکیبایی» معاون آموزشی دبیرستان امامی ناحیه ۴، فرزند شهید «حیدری» مدیر آموزشگاه سمیه ناحیه ۳، فرزند جانباز شهید «جعفری» معلم مدرسه ابتدایی شاهد مریم ناحیه یک و «سید رحیم حسینی» فرزند شهید و مسئول اداره شاهد و ایثارگران ناحیه ۴ قم در سخنانی، یاد و خاطره پدران شهید خود و دیگر شهیدان را گرامی داشتند.

خاطرنشان می‌شود در این مراسم که رؤسای آموزش و پرورش نواحی و مناطق آموزش و پرورش قم و «رضا زینال بک» مسئول امور ایثارگران استانداری قم نیز حضور داشتند، گروه سرود «ساقی کوثر» به اجرای سرود پرداخت و در پایان به ۱۴ نفر به قید قرعه هدایایی تقدیم شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار