مسئول مجمع روایان دفاع مقدس کشور:

آمریکایی‌ها حقوق بشر را به بازی گرفته‌اند

سردار «میرزایی» گفت: آمریکایی‌ها در واقع حقوق بشر واقعی را به بازی گرفتند در ظاهر خودشان را مدعی رعایت حقوق بشر نشان می‌دهند و در باطن هر جنایتی که در سراسر دنیا انجام می‌شود اگر علل آن را بررسی کنیم، متوجه می‌شویم دست آمریکا در آنجا است.
کد خبر: ۵۳۱۵۶۶
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۹ - 29June 2022

آمریکایی‌ها حقوق بشر را به باری گرفته اندسردار سرتیپ دوم پاسدار «رضا میرزایی» مسئول مجمع روایان دفاع مقدس کشور در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در همدان با اشاره به جنایات آمریکا در ایران اظهار داشت: ما شاهد بودیم که در دوران قبل از انقلاب، آمریکا در این کشور اسلامی سلطه و سیطره داشت، شاه در واقع مجری بود و آمریکایی‌ها بودند که در این مملکت حکومت می‌کردند و حدود ۷۰ هزار نفر مستشار آمریکایی همه دستگاه‌های اثرگذار کشور را مدیریت می‌کردند.

وی افزود: ارتش ما دربست در اختیار آمریکا بود و شاهد بودیم که آمریکایی‌ها اجازه نمی‌دادند جوانان ما رشد کنند، اجازه نمی‌دادند که سرنوشت کشور در دست مردم باشد، آمریکایی‌ها برای ما تصمیم می‌گرفتند، کشور را غارت کرده بودند و منابع کشور به خصوص ذخایر نفتی را بدون حساب کتاب می‌بردند.

سردار میرزایی تصریح کرد: در واقع ارتشی که باید در خدمت اسلام باشد را بر علیه اسلام به کار گرفته بودند، مصداق آن این است که در دورانی که صهیونیست‌ها به سرزمین‌های اسلامی هجوم آوردند به جای اینکه ارتش اسلام در برابر اسرائیل بایستد، ما شاهد بودیم که از اسرائیلی‌ها حمایت کردند.

وی ادامه داد: بعد از اینکه آن نظام ظلم و ستم ساقط شد مردم تصمیم گرفتند که سرنوشت کشورشان در دست خودشان باشد از همان ابتدا ما شاهد بودیم که آمریکایی‌ها با طرح‌ها و برنامه‌ریزی‌های مختلف همه مخالفین نظام را سامان می‌دادند تا این نظام الهی شکل نگیرد.

سفارت آمریکا به محل ساماندهی مخالفین نظام تبدیل شده بود

مسئول مجمع روایان دفاع مقدس کشور ابراز داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بحران سراسری کشور اسلامی را فرا گرفت، درگیری‌هایی در خوزستان، سیستان و بلوچستان، غائله کردستان و موجی از ترورها شکل گرفته بود، با توجه به اینکه این افتخار را داشتم که از فرماندهان اولیه سپاه در تهران باشم، در هر جا مخالفین را سرکوب می‌کردیم و سرشاخه‌های آنان را دستگیر می‌کردیم متوجه می‌شدیم که سفارت آمریکا پشتیبان آنان بوده است.

وی عنوان کرد: سفارت آمریکا تغییر کاربری داده بود و به جای آنکه سفارت باشد و کارهای دیپلماتیک را انجام دهد تبدیل شده بود به مقر ستاد فرماندهی علیه این نظام اسلامی، که همه مخالفین را به کار می‌گرفت و ساماندهی می‌کرد.

سردار میرزایی افزود: وقتی دیدیم که هر گروهک و ضدانقلابی را دستگیر می‌کنیم اثری از آمریکا است، بزرگان ما به دیدار حضرت امام خمینی (ره) رفتند و اشاره کردند که تا زمانی که سفارت آمریکا فعال است، این توطئه‌ها خنثی نمی‌شود، در واقع کسی فکر نمی‌کرد که ما یک سفارت را اشغال کنیم واین موضوعی است که خیلی از افراد سوال می‌کنند که چرا سفارت آمریکا را تسخیر کردید.

وی ادامه داد: ما متوجه شدیم اینجا دیگر سفارتخانه نیست و به حق لانه جاسوسی و مقر فرماندهی و سامان دادن به همه مخالفین نظام است، یک کار سفارتی آنجا انجام نمی‌شد و تغییر کاربری داده بود.

حضرت امام (ره) تسخیر سفارت آمریکا را انقلاب دوم نامیدند

مسئول مجمع روایان دفاع مقدس کشور یادآور شد: شما قضاوت کنید، اگر سفارت آمریکا به اشغال در نمی‌آمد، امروز کل کشور و این نظام الهی ساقط می‌شد‌، اهمیت این موضوع به قدری بود که حضرت امام خمینی (ره) فرمودند انقلاب دوم رخ داده و مجددا فرمودند این انقلاب دوم از انقلاب اول هم مهم‌تر بود، از امام سوال کردند که با وجود اینکه تعداد فراوانی شهید در دوران پیروزی انقلاب تقدیم انقلاب کردیم، چه شده است که این اتفاق از انقلاب اول مهمتر شده است؟ که ایشان فرمودند اگر این لانه جاسوسی مانده بود این انقلاب اول ساقط می شد.

وی ابراز داشت: این افتخار را داشتم که در کنار دانشجویان پیرو خط امام در این امر جهادی شرکت داشته باشم، که از ابتدا من شاهد بودم که وقتی وارد سفارتخانه شدم اسنادی را قبل از اینکه ما به آن دسترسی پیدا کنیم را رشته رشته کرده بودند و ما آن‌ها را بازسازی کردیم و متوجه شدیم که خیلی از افرادی که خودشان را به ظاهر انقلابی تلقی می‌کردند و در نظام پست‌های حساس گرفته بودند تحت نظر آمریکایی‌ها فعالیت می‌کنند.

جنایات استکبار جهانی غیرقابل انکار است

سردار میرزایی تصریح کرد: چهره واقعی استکبار جهانی، بعد از اشغال سفارت آمریکا برای مردم مشخص شد و اینها تنها گوشه‌ای از جنایت‌های این کشور است، جنایت‌های دیگر آمریکا در سقوط هواپیمای ایرباس در خلیج فارس، بمباران شیمیایی شهرهای مختلف ایران و… غیرقابل انکار است.

وی با اشاره به تدبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی، مبنی بر نامگذاری هفته‌ای به نام افشای حقوق بشر آمریکایی گفت: افرادی که ترور رهبر معظم انقلاب اسلامی، حادثه ۷ تیر و وقایع مشابه آن را در کشور رقم زدند امروز زیر چتر آمریکایی‌ها هستند، این‌ها جزو انسان‌های رعایت حقوق بشر آمریکا محسوب می‌شوند

مسئول مجمع روایان دفاع مقدس کشور متذکر شد: آمریکایی‌ها در واقع حقوق بشر واقعی را به بازی گرفتند در ظاهر خودشان را مدعی رعایت حقوق بشر نشان می‌دهند و در باطن هر جنایتی که در سراسر دنیا انجام می‌شود اگر علل آن را بررسی کنیم، متوجه می‌شویم دست آمریکا در آنجا است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار