شهادت ۲۷ فلسطینی در جنین از ابتدای سال ۲۰۲۰

از ابتدای سال جاری میلادی تا کنون ۲۷ شهروند فلسطینی در شهر جنین به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به قتل رسیده اند.
کد خبر: ۵۳۱۶۱۱
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۳ - 29June 2022

شهادت ۲۷ فلسطینی در جنین از ابتدای سال ۲۰۲۰به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، از ابتدای سال ۲۰۲۲ تا کنون ۲۷ شهروند فلسطینی در شهر جنین واقع در کرانه باختری به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده اند.

بر اساس این گزارش، در ماه فوریه ۲ شهروند، در ماه مارس ۵ شهروند، در ماه آوریل ۱۱ شهروند، در ماه می ۳ شهروند و در ماه ژوئن ۶ شهروند فلسطینی توسط نظامیان صهیونیست در شهر جنین به قتل رسیده اند.

علاوه بر این، دو نفر غیر نظامی ساکن سایر استان‌های فلسطینی در شهر جنین به شهادت رسیده اند که یکی از آنها شیرین ابوعاقله خبرنگار ۵۱ ساله شبکه خبری الجزیره است.

این در حالی است که چهارشنبه «محمد ماهر مرعی» جوان ۲۵ ساله فلسطینی از ناحیه سینه به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست زخمی شد و به بیمارستان دولتی جنین انتقال داده شد اما تلاش پزشکان بی‌نتیجه بود و او در نهایت بر اثر شدت خونریزی و جراحات وارده به شهادت رسید.

گفتنی است، شب گذشته یک شهروند فلسطینی در جریان عملیات استشهادی در اطراف مسجد الاقصی، یک نظامی صهیونیست را به شدت زخمی کرد. منابع فلسطینی اعلام کردند که عامل استشهادی به وسیله سلاح سرد عملیات خود را اجرایی کرده است.

رژیم صهیونیستی اقدامات خود علیه فلسطینیان را در سال جاری میلادی تشدید کرده و شهرک نشینان صهیونیست نیز به صورت روزانه به مسجد الاقصی یورش می‌بردند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها