مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین:

دانشجویان و نخبگان نقش مهمی در حوزه مهندسی جنگ داشتند

سرهنگ امیری مقدم گفت: نخبگان و دانشجویان نقش مهمی در دوران جنگ هشت ساله در مقابل قدرت‌های جهان داشتند.
کد خبر: ۵۳۱۶۵۱
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۶ - 29June 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، سرهنگ پاسدار «محمد امیری مقدم» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین، عصر امروز (چهار شنبه) در دیدار با «امیر کلهر» رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین، اظهار داشت: نقش مهندسان و نخبگان و فارغ التحصیلان دانشگاه های مهندسی کشور در دوران دفاع مقدس بی نظیر و بی بدیل بود.

وی افزود: نخبگان با فداکاری و حضور در جبهه های حق علیه باطل توانستند جنگ را به صورت مهندسی در کنار دیگر رزمندگان هدایت کنند.

سرهنگ امیری مقدم در ادامه با اشاره به همکاری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان قزوین و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین گفت: نقش مهندسین در دوران دفاع مقدس به صورت کتاب جمع آوری و چاپ شود.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قزوین در بخشی از سخنان خود گفت: کلیه یادمان شهدای گمنام استان قزوین با همکاری سازمان نظام مهندسی استان قزوین تایید و طراحی می شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هدف از انجام این اقدام این است که کلیه یادمان های ساخته شده دارای شناسنامه و تاییدیه نظام مهندسی استان قزوین باشند.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین نیز از همکاری با اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین استقبال کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها