جانشین قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی نزاجا:

دشمن از قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران هراس دارد

امیر سرتیپ دوم ستاد بیژن وند گفت: توان نظامی ایران قابل مقایسه با دوران دفاع مقدس نیست و این قدرت بازدارندگی موجب ترس دشمنان شده است.
کد خبر: ۵۳۱۶۶۵
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۰ - 29June 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، امیر سرتیپ دوم ستاد «مرادعلی بیژنوند» جانشین قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶زرهی قزوین عصر امروز (چهارشنبه) در جلسه آگاه سازی و جهاد تبیین به مناسبت بمباران شیمیایی شهر سردشت و روز مبارزه با سلاح‌های شیمیایی و میکروبی در جمع کارکنان پایور و وظیفه قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی و تیپ ۱۱۶ نزاجا با اشاره به تاریخ دوران دفاع مقدس اظهار داشت: پیروزی‌های معجزه آسای دوران دفاع مقدس به لطف الهی و رهبری پیامبرگونه حضرت امام (ره) و به برکت مجاهدت ها، ایثارگری‌ها و از خودگذشتگی رزمندگان اسلام و حمایت و پشتیبانی ملت عزیز ایران به وقوع پیوست.

وی تصریح کرد: همه ما مدیون خون شهدا هستیم و شهدا از باارزش‌ترین سرمایه وجودی خود که همانا جانشان بود گذشتند تا ما اکنون با آزادی، آرامش و سربلندی زندگی کنیم.

امیر سرتیپ دوم ستاد مرادعلی بیژن وند با تبیین اقدامات دشمن از ابتدای انقلاب تاکنون خاطرنشان ساخت: عزیزان! دشمن، دشمن است. هیچ کس به وعده‌های دروغین دشمن امیدوار و دلخوش نباشد.

جانشین قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی قزوین با اشاره به اقدامات جاه طلبانه دشمن در دوران دفاع مقدس یادآور شد: بمباران شیمیایی شهر سردشت اوج رذالت، پستی و درماندگی دشمن را نشان داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار