نفتالی بنت در انتخابات آتی صهیونیست‌ها نامزد نمی‌شود

رسانه‌های صهیونیستی گزارش داده‌اند نفتالی بنت نخست‌وزیر این رژیم قصد نامزد شدن در انتخابات ندارد.
کد خبر: ۵۳۱۶۸۴
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۱ - 29June 2022

نفتالی بنت در انتخابات آتی صهیونیست‌ها نامزد نمی‌شودبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، رسانه‌های رژیم موقت صهیونیستی گزارش داده‌اند «نفتالی بنت»، نخست‌وزیرمستعفی این رژیم در انتخابات زودهنگام آتی نامزد نمی‌شود.

گزارش‌های رسانه‌ای حاکی است بنت این تصمیم را به اطلاع حزب خود (حزب یامینا) رسانده و تا ساعاتی دیگر بیانیه‌ای در این خصوص صادر خواهد کرد.

با وجود این، نفتالی بنت طی ماه‌های آینده نخست‌وزیر چرخشی اسرائیل باقی خواهد ماند.

ساعاتی قبل‌تر رسانه‌های رژیم صهیونیستی از انتظار‌ها در تل‌آویو برای اعلام رسمی انحلال کنست و نخست‌وزیری «یائیر لاپید» وزیر امور خارجه فعلی این رژیم تا برگزاری انتخابات زودهنگام خبر داده بودند.

بعد از توافق بین ائتلاف حاکم در تل‌آویو و مخالفان درخصوص انحلال کنست، انتظار می‌رود که قانون مربوط به آن امروز در قرائت‌های دوم و سوم تصویب و لاپید فردا به جای «نفتالی بنت» نخست‌وزیر کابینه تل‌آویو معرفی شود.

شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی نیز روز گذشته (سه‌شنبه) اعلام کرد که انتظار می‌رود نخست‌وزیر جدید محل سکونت خود را به مقر رسمی در «بالفور» [قدس اشغالی]انتقال ندهد و به ساختمان موقتی که قبلاً محافظان «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر سابق از آن استفاده می‌کردند، برود.

گزارش رسانه‌های عبری زبان حاکی از آن است که اگر اتفاقات غیرمنتظره‌ای در لحاظات آخر اتفاق نیافتد، انتظار می‌رود امروز بیست‌وچهارمین پارلمان رژیم صهیونیستی رسماً منحل گردد و تل‌آویو به سوی پنجمین انتخابات پارلمانی طی سه سال و نیم گذشته حرکت کند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها