برگزاری آزمون ورودی اساتید درس آشنایی با دفاع مقدس در خوزستان

جلسه آزمون کمیته علمی درس آشنایی با دفاع مقدس خوزستان با حضور متقاضیان تدریس این درس در دانشگاه های خوزستان برای فصل جدید در اهواز برگزار شد.
کد خبر: ۵۳۱۷۱۲
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۹ - 30June 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، جلسه آزمون کمیته علمی درس آشنایی با دفاع مقدس خوزستان امروز با حضور متقاضیان تدریس این درس در دانشگاه های خوزستان برای فصل جدید در اهواز برگزار شد.

«فضل‌الله صرامی» دبیر کمیته علمی درس آشنایی با دفاع مقدس اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در این جلسه با تقدیر از زحمات یکساله و همکاری همه جانبه همه مدیران، معاونان و دانشجویان دانشگاه‌های مختلف استان در حوزه‌های علمی دفاع مقدس اظهار داشت: به منظور ارتقا سطح علمی اساتید و همچنین رعایت عدالت در جذب عزیزانی که متقاضی تدریس این درس ارزشی در مراکز علمی و دانشگاهی هستند، آزمونی را برای عزیزان در نظر گرفته و امروز شاهد برگزاری آن بودیم.

وی افزود: خوشبختانه امروز با حضور اساتید برجسته این درس که همگی از فرماندهان و پیشکسوتان برجسته دوران دفاع مقدس هستند، بار دیگر آزمونی موفق برگزار شد که رضایت همه عزیزان را نیز در بر داشت.

صرامی گفت: طبق بررسی به عمل آمده رضایت نسبی خوبی هم از سوی دانشجویان و هم از سوی اساتید درس آشنایی با دفاع مقدس در سال تحصیلی گذشته اعلام شده و کلاس‌ها توانسته با کیفیت بخشی مطلوب پاسخگوی نیاز دانشجویان باشد.

دبیر کمیته علمی درس آشنایی با دفاع مقدس اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان با تشکر از همراهی و علاقه‌مندی سردار مرادحاجتی و تاکید وی به گسترش این درس در همه مراکز دانشگاهی استان بیان داشت: سردار مرادحاجتی از نزدیک شاهد تشکیل جلسات و برگزاری آزمون‌ها قرار گرفته و ضمن خداقوت به همه اساتید بر اهمیت این درس تاکید کردند و خواستار تاثیرگذاری بیشتر این مفاهیم ارزشی بر تفکرات جامعه دانشجویی شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار