فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین:

سپاه استان قدردان زحمات دستگاه قضایی است

سردار رفیعی آتانی گفت: سپاه استان قدردان زحمات دستگاه قضایی است، باید شهید بهشتی را از منظری دیگر برای امروزمان معرفی کنیم.
کد خبر: ۵۳۱۷۹۳
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۰ - 30June 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، سردار «رستمعلی رفیعی آتانی» فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین، حجت‌الاسلام «علی معبودی» مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین، سرهنگ «ابوالفضل طاهرخانی» جانشین فرماندهی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین و فرماندهان نواحی سپاه استان به مناسبت هفته قوه قضاییه امروز با رییس کل دادگستری استان قزوین دیدار و گفت‌وگو کردند. 

سردار آتانی در این دیدار اظهار داشت: سپاه استان قدردان زحمات دستگاه قضایی است و تا کنون نیز همکاری و تعامل خوبی بین دستگاه قضا و سپاه وجود داشته است.

وی گفت: باید شهید بهشتی را از منظری دیگر برای امروزمان معرفی کنیم. اگر هر کدام از ما امروز برای امام انقلاب نقش آفرینی کنیم باید همچون شهید بهشتی نقش آفرین باشیم.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در ادامه با اشاره به جایگاه بلند شهید بهشتی در تاریخ انقلاب اظهار کرد: این شهید عالم و برجسته جایگزین بود و امام با اعتماد کامل ایشان را انتخاب کرد که به حق شهید بهشتی نیز در انجام رسالت خود موفق بود.

وی افزود: هر جایی که امام نیروی جهادی می خواست شهید بهشتی نقش اول بود و وقتی آن اتفاق ناگوار بمب گذاری افتاد دو قوه از ۳ قوه ساقط شد. خبر شهادت شهید بهشتی برای امام بسیار ناگوار بود آنچنان که امام راحل فرمودند که برای مظلومیت ایشان متاثرم نه برای شهادتش.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در ادامه تصریح کرد: اگر امروز در مقابله با هجمه های دشمن، مسیر شهید بهشتی را تبیین نکنیم مجدد همین مظلومیت اتفاق می افتد.

سردار آتانی اضافه کرد: ما خودمان را موظف می‌دانیم ک از دستگاه قضا تجلیل و تکریم و حمایت کنیم چون شما همان جریان نورانی انقلاب هستید و نباید اجازه دهیم که همه مطالبات در مبارزه با فساد و شعارهای به زمین مانده انقلاب که از جانب شما اجرا می‌شود، توسط دشمن تخریب شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار