مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گیلان:

ابعاد شخصیتی شهید بهشتی را به نسل جوان بشناسانیم

«حسن حبیبی» با بیان اینکه وظیفه داریم ابعاد شخصیتی شهید بهشتی را به نسل جوان ما که گواه حقانیت انقلاب اسلامی هستند بشناسانیم، گفت: در برخورد به موقع و قاطع با تخلفات که عامل بازدارنده مجرمان و مفسدان است، باعث ایجاد اعتماد بین مردم شویم.
کد خبر: ۵۳۱۷۹۶
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۴ - 30June 2022

ابعاد شخصیتی شهید بهشتی را به نسل جوان بشناسانیم

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، مراسم گرامیداشت شهدای هفتم تیر و شهادت شهید بهشتی امروز با حضور رئیس کل دادگستری، معاونین و روسای دادگستری و دادستان‌های استان در اداره کل دادگستری گیلان برگزار شد.

«حسن حبیبی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان در این مراسم شهدا را نمونه‌های مجسم و تندیس‌های زنده وفاداری، فداکاری، استقامت و نشانه‌های شرف و فضیلت مردم عزیز ایران دانست و اظهار داشت: بدون شهدا اقتدار و استقلال وجود نخواهد داشت.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گیلان با اشاره به اینکه امروز به برکت فرهنگ دفاع مقدس تفکر انقلابی تکثیر شد، تصریح کرد: گروه‌های اسلامی مقتدر حزب الله لبنان، انصار الله یمن و جنبش‌های فلسطینی و حشد الشعبی عراق و لشکر‌های فاطمیون و زینبیون نمونه‌های بارز از نهضت امام راحل بوده است.

وی شهید بهشتی را یکی از استوانه‌های انقلاب دانست و افزود: شهید بهشتی از جمله مدیران تراز انقلاب اسلامی است که اوایل انقلاب به دست منافقین کوردل به شهادت رسید.

حبیبی با اشاره به اینکه شهدا مسیری برای آزادی مسلمانان از بردگی مدرن فراهم نمودند، خاطرنشان کرد: هر جایی که کشور ما آسیب دید، با خیانت نفوذی‌های داخل همراه بوده است؛ مسئولان نظام جمهوری اسلامی باید با مقایسه خود با شهدا خود را ارزیابی کنند.

وی با بیان اینکه وظیفه داریم ابعاد شخصیتی شهید بهشتی را به نسل جوان ما که گواه حقانیت انقلاب اسلامی هستند بشناسانیم، تاکید کرد: در برخورد به موقع و قاطع با تخلفات که عامل بازدارنده مجرمان و مفسدان است، باعث ایجاد اعتماد بین مردم شویم.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گیلان با بیان اینکه پشتیبانی قانونی از تولید، وظیفه مجریان و سیاست گذاران است و نباید خودشان مانعی مضاعف بر موانع قبل باشند، متذکر شد: پشتیبانی و مانع زدایی در حوزه تولید، قطعا موجب تحقق رونق اقتصادی و بی اثر شدن تحریم‌ها خواهد شد و نابسامانی‌هایی که در بحث اقتصاد و معیشت مردم وجود دارد نباید موجب نا امیدی و بهانه تراشی مسئولین برای انجام وظایف شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار