معاون امور فرهنگی کمیته امداد در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

حمایت کمیته امداد از ۲۸ هزار دانش‌آموز در کنکور ۱۴۰۱

حجت‌الاسلام جعفری گفت: ۲۸ هزار نفر از دانش‌آموزان کنکوری ۱۴۰۱ از جامعه هدف این نهاد هستند که برنامه‌های ویژه‌ای برای موفقیت آنان اجرا شده است.
کد خبر: ۵۳۱۸۲۹
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۱ - ۰۵:۱۰ - 01July 2022

حمایت کمیته امداد از ۲۸ هزار دانش‌آموز در کنکور ۱۴۰۱حجت‌الاسلام علی جعفری معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با اشاره به خدمات کمیته امداد به دانش‌آموزان نیازمند برای موفقیت در کنکور سراسری اظهار داشت: دانش‌آموزان کنکوری مورد حمایت کمیته امداد در تمام مراحل از مهر ۱۴۰۰ تا مرداد ۱۴۰۱ از خدمات گروه پشتیبان برخوردار هستند.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد گفت: ۲۸ هزار نفر از دانش‌آموزان کنکوری ۱۴۰۱ از جامعه هدف این نهاد هستند که برنامه‌های ویژه‌ای برای موفقیت آنان اجرا شده است.

وی به برگزاری کلاس‌های آنلاین و آفلاین آموزشی برای تقویت دانش‌آموزان با همکاری موسسات کنکور اشاره کرد و ادامه داد: دانش‌آموزان کنکوری کمیته امداد همچنین در آزمون‌های آزمایشی موسسات معتبر کنکور شرکت کردند.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد با بیان اینکه اقدامات مشاوره‌ای، انگیزشی و اطلاع‌رسانی از دیگر برنامه‌ها در حمایت از دانش‌آموزان کنکوری نیازمند است، گفت: باشگاه مستعدان کنکوری با هدف تمرکز بر دانش‌آموزان کنکوری با استعداد و معدل بالا و حمایت ویژه از آنان تشکیل شده است.

حجت‌اسلام جعفری با اشاره به اینکه خدمات کمیته امداد در زمینه کنکور سراسری تا مرحله انتخاب رشته ادامه دارد، خاطرنشان کرد: طرح مشاوره انتخاب رشته دانش‌آموزان حائز کسب رتبه، پس از اعلام نتایج کنکور اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه سال گذشته هشت نفر از دانش‌آموزان مورد حمایت کمیته امداد، حایز رتبه زیر ۱۰۰ شدند، خاطرنشان کرد: همچنین ۶۵ نفر نیز رتبه‌های زیر ۵۰۰ و ۱۴۴ نفر رتبه زیر هزار را کسب کردند و به دانشگاه‌های معتبر کشور راه یافتند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها