ضربه کاری فلسطینی‌ها؛ فرمانده صهیونیست هنوز در بیمارستان است

وضعیت فرمانده زخمی رژیم صهیونیستی در درگیری‌های نابلس نامساعد عنوان شده و او هنوز در بیمارستان به سر می‌برد.
کد خبر: ۵۳۱۸۳۳
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۴ - 01July 2022

ضربه کاری فلسطینی ها؛ فرمانده صهیونیست هنوز در بیمارستان استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، منابع خبری گزارش داده‌اند که وضعیت فرمانده نظامی رژیم صهیونیستی که در درگیری‌های شب گذشته در نابلس زخمی شده بود، همچنان نامساعد است و او به شرایط عادی بازنگشته و هنوز در بیمارستان به سر می‌برد.

این خبر را مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین به نقل از «امیر بوخبوط»، روزنامه‌نگار اسرائیلی اعلام کرده است. این خبرنگار صهیونیستی گفته است: «روعی تزاویگ»، فرمانده منطقه نابلس که در درگیری‌های نابلس زخمی شده بود، هنوز در بیمارستان تحت درمان است.

اگرچه جزئیات بیشتری از وضعیت این فرمانده صهیونیست منتشر نشده، اما به نظر می‌رسد که شرایط این نظامی ارتش رژیم صهیونیستی هنوز به وضعیت طبیعی بازنگشته است.

شامگاه پنجشنبه مبارزان مقاومت به سمت خودروی شهرک‌نشینان اشغالگر صهیونیست که به مقبره حضرت یوسف (ع) در شرق نابلس یورش برده بودند، آتش گشودند. منابع فلسطینی اعلام کردند که در این تیراندازی سه صهیونیست اشغالگر زخمی شدند.

چند دستگاه آمبولانس اسرائیلی مجروحان را به ایست بازرسی بیت فوریک در شرق نابلس انتقال دادند. منابع محلی اعلام کردند که درگیری مسلحانه در نابلس تا پاسی از شب ادامه داشته اند.

در همین رابطه شبکه الجزیره به نقل از منابع عبری گزارش داد که در جریان این تیراندازی، «روعی تسوایگ» فرمانده تیپ «السامره» ارتش رژیم صهیونیستی و دو شهرک‌نشین زخمی شده اند.

منابع فلسطینی نیز اعلام کردند ۲۲ فلسطینی در درگیری‌ها با صهیونیست‌ها مجروح یا دچار حالت نفس‌تنگی شدند.

در همین رابطه، «فوزی برهوم»، سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی ضمن قدردانی از مقاومت مردم و مبارزان فلسطینی در نابلس، عملیات تیراندازی به سوی صهیونیست‌ها و اعتراف ارتش این رژیم به زخمی شدن فرمانده تیپ سامره را بیانگر قدرت مقاومت فلسطین در کرانه باختری دانست و افزود: مقاومت در کرانه باختری توانسته به جبهه دشمن آسیب وارد کرده و قواعد درگیری جدیدی را برقرار نماید.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها