امام جمعه اهواز:

باید با کشورهای همسایه تعامل برقرار کرد و از همه ظرفیت‌ها استفاده برد

موسوی فرد با اشاره به استفاده از ظرفیت کشورهای همسایه گفت: باید با کشورهای همسایه تعامل برقرار کرده و از همه ظرفیت‌ها استفاده کنیم.
کد خبر: ۵۳۱۹۱۴
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۴ - 01July 2022

باید با کشورهای همسایه تعامل برقرار کرد و از همه ظرفیت‌ها استفاده بردبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، حجت الاسلام والمسلمین «سیدمحمدنبی موسوی فرد» در خطبه‌های نماز جمعه اهواز در مصلای مهدیه امام خمینی(ره) این شهر اظهار داشت: آزاد سازی منابع ارزی ما از عراق، انگلیس و به زودی کره جنوبی که در دولت قبل محقق نشده بود، را در این دولت شاهد هستیم که امیدوار کننده است.

وی افزود: افزایش ۱۲ درصدی صادرات نفت و گاز که در زیر ساخت کشور تاثیر بسیاری دارد نشانه این است که کشور رو به جلو در حال حرکت است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به استفاده از ظرفیت کشورهای همسایه گفت: باید با کشورهای همسایه تعامل برقرار کرده و از همه ظرفیت‌ها استفاده کنیم.

موسوی فرد با تاکید بر رعایت الگوی مصرف برق بیان کرد: با توجه به کمبود برق، شهروندان و ادارت خوزستان ملزم به رعایت الگوی مصرف هستند؛ باید این مساله را جدی بگیریم تا در تابستان از برقی پایدار برخوردار باشیم.

خطیب جمعه اهواز با بیان اینکه مساجد که از برق رایگان استفاده می‌کنند باید الگوی مصرف برق را رعایت کنند، گفت: مساجد و حسینه‌ها چراغ ها و سامانه خنک کننده خود را مدیریت کنند و زمانی که از این اماکن استفاده نمی شود چراغ یا کولرها خاموش شود.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد در ادامه با تبریک حلول ماه ذی الحجه، افزود: بزرگترین عید مسلمانان ۱۸ ذی الحجه، عید سعید غدیر خم است و دستگاه های اداری، شهرداری ها و مردم با نصب پرچم در این جشن بزرگ شرکت کنند تا تمام عالم پیام این عید را دریافت کند.

وی همچنین درباره شاخص های یک جامعه موفق یادآور شد: جامعه‌ای موفق است که به کمال نهایی برسد. فهم صحیح و عمیق از دین، پایداری و استقامت در سختی ها و مشکلات، برنامه ریزی دقیق در اقتصاد جامعه باعث موفقیت، رشد و تعالی جامعه خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار