امام جمعه اهل سنت کرمانشاه:

اجرای اقتصاد مقاومتی راه نجات کشور از مشکلات اقتصادی است

ماموستا ملأ «مرادی» گفت: از دیگر مواردی که تاکید به آن ضروری است در پیش گرفتن اقتصاد مقاومتی است که سیاست‌های کلی آن در سند چشم انداز ۲۰ ساله تدوین شده و دولت‌ها موظفند به اجرای آن کمک کنند.
کد خبر: ۵۳۱۹۳۴
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۰ - 01July 2022

اجرای اقتصاد مقاومتی راه نجات کشور از مشکلات اقتصادی استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، ماموستا ملأ «عبدالرحمن مرادی» خطیب نماز جمعه اهل سنت کرمانشاه امروز در خطبه‌های نماز جمعه مسجد جامع امام شافعی این شهرستان اظهار داشت: پرداخت زکات یکی از ارکان برکت در مال و زندگی افراد است و توصیه می‌شود با توجه به فصل برداشت گندم کشاورزان بیش از بیش به این نکته توجه داشته باشند تا خداوند متعال به مال و روزی آنها رونق ببخشد.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه افزود: پرداخت زکات گندم در استان کرمانشاه به حل مشکلات مردم به ویژه روستانشینان کمک خواهد کرد.

وی تصریح کرد: از دیگر مواردی که تاکید به آن ضروری است در پیش گرفتن اقتصاد مقاومتی است که سیاست‌های کلی آن در سند چشم انداز ۲۰ ساله تدوین شده و دولت‌ها موظفند به اجرای آن کمک کنند.

وی ادامه داد: در همین راستا فعال کردن ظرفیت‌های داخلی و کمک به بخش تولید از دیگر مواردی است که دولت با از آن حمایت کرده و با اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در راستای پررنگ کردن نقش قشر کم درآمد در اقتصاد و تأمین مالی و غذایی آنان، هدفمندی یارانه‌های تولید داخلی و پشتیبانی از آن، حذف دلال بازی، اقتصاد دانش بنیان، اشتغال جوانان، مدیریت مرزها و بکارگیری بومیان، مدیریت تولیدات داخلی و فروش آن اقدام کند.

ماموستا مرادی با اشاره به نزدیک شدن به دهه اول ماه ذی الحجه که مورد حرمت بوده است، خاطرنشان کرد: خداوند تبارک و تعالی در سال سه دهه، دهه آخر ماه مبارک رمضان به سبب شب قدر، دهه اول ماه ذی الحجه به سبب روز عرفه و قربان و دهه اول محرم به سبب قرار گرفتن روز عاشورا در آن مورد حرمت قرار داده است. ‌

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار