داوران جشنواره تئاتر خلاق ایثار انتخاب شدند

«سعید اسدی»، «فرهاد قائمیان» و «سعید نجفیان» کار ارزیابی و داوری آثار راه یافته به مرحله نهایی سومین جشنواره تئاتر خلاق ایثار را برعهده گرفتند.
کد خبر: ۵۳۱۹۷۹
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۳ - 02July 2022

داوران جشنواره تئاتر خلاق ایثار انتخاب شدندبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، معاونت فرهنگی اداره کل هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران در راستای ترویج فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت فعالیت‌هایی را در قالب تولید فیلم، تئاتر، موسیقی و فعالیت‌های ادبی، جشنواره‌ها و برنامه‌های متنوعی در سطح ستاد و استان‌ها برگزار کرد. یکی از این برنامه‌ها، جشنواره «تئاتر خلاق ایثار» بود.

«سید مرتضی حسینی» مدیرکل امور هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران در مورد این جشنواره اظهار داشت: این جشنواره، برنامه‌ای ملی است که آثار هنرمندان از سراسر استان‌ها ارسال می‌شود. مراسم اختتامیه سومین جشنواره تئاتر خلاق ایثار در بهمن سال جاری در استان مرکزی برگزار می‌شود و داوری و منتخبین حدود چهار روز برنامه‌های خود را در استان مرکزی اجرا می‌کنند و در نهایت در مراسم اختتامیه به منتخبین جشنواره‌ها جوایز نفیسی اهدا می‌شود.

وی با اشاره به نام داوران این جشنواره افزود: کار داوری آثار راه‌ یافته به مرحله نهایی سومین جشنواره تئاتر خلاق ایثار توسط فرهاد قائمیان، سعید اسدی و سعید نجفیان انجام می‌شود.

وی یادآور شد: پیش از این قرار بود مرحله نهایی این جشنواره به صورت حضوری در شهرستان اراک در استان مرکزی برگزار شود که به دلیل شرایط خاص کرونایی این امر میسر نشد و آثار جشنواره همزمان با سالروز حماسه سوم خرداد از طریق سامانه ملی تلویزیون تئاتر ایران به صورت آنلاین برای عموم مردم به نمایش گذاشته شدند.

مراسم اختتامیه و قدردانی از آثار برتر این جشنواره همزمان با سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی ۲۶ مرداد در شهرستان اراک برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها