معرفی کتاب؛

«عشق بر مدار صفر»

رمان «عشق بر مدار صفر» روایت سه نسل از سه نگاه متفاوت است که به زندگی پیش از انقلاب، پس از انقلاب و حتی به اوج نفوذ داعشی‌ها می‌پردازد و توسط انتشارات «صریر» به زیور طبع آراسته شده است.
کد خبر: ۵۳۲۰۰۳
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۶ - 05July 2022

«عشق بر مدار صفر»

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، کتاب رمان «عشق بر مدار صفر» روایت سه نسل از سه نگاه متفاوت است که به زندگی پیش از انقلاب، پس از انقلاب و حتی به اوج نفوذ داعشی‌ها می پردازد.

در این رمان عشق، گذشت و وطن دوستی به اوج خود رسیده اما در عین حال «سلبی ناز رستمی» نویسنده کتاب چالش‌های بین نسل‌ها را نیز در ذهن مخاطب به تصویر می‌کشد.

این کتاب در 850 صفحه و به همت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی در سال 1400 به چاپ رسیده است و توسط انتشارات «صریر» به زیور طبع آراسته شده است.

در بخشی از این کتاب آمده است:

«از زینب شنیده بود که عزمش برای رفتن به سوریه جدی است . او هم همان روز تصمیم گرفت که عشقش را برای رفتن ترغیب کند. یاد فیلم کوتاهی افتاد که امیر رضا خواسته بود تا برایش بفرستد.دید که در آن فیلم کوتاه چه عشق ها شهید می شوند و چه دخترها، شیر زن.

فیلم همین جا قطع شد و آی نور برای ساعت ها به فکر فرو رفت. برای ساعت ها هم غبطه خورد که چه از آن زنان و مردان کم دارد. در آن لحظه تصمیمش را گرفت که مثل خاتون عمارت را پایگاه مردمی کند.مثل خیلی ها برای دفاع از وطنش جان و مال اش را فدا کند.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار