سخنگوی فراجا اعلام کرد؛

آمادگی پلیس در مناطق زلزله زده هرمزگان/ به کارگیری گشت‌های ویژه

سردار حاجیان از آمادگی صددرصدی پلیس و فعالیت گشت‌های ویژه در مناطق زلزله زده خبر داد.
کد خبر: ۵۳۲۰۱۱
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۳ - 02July 2022

آمادگی پلیس در مناطق زلزله زده هرمزگان/ به کارگیری گشت‌های ویژهبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار مهدی حاجیان سخنگوی فرماندهی کل انتظامی ایران در تشریح این خبر اظهار داشت: پس از وقوع زلزله ۶.۱ ریشتری بامداد امروز، بلافاصله نیرو‌های گشت کلانتری‌ها جهت تأمین امنیت در مکان‌هایی که افزایش حضور شهروندان را شاهد بودیم، حاضر شدند که این مأموریت همچنان ادامه دارد و پلیس در آمادگی کامل برای تأمین امنیت شهروندان قرار دارد.

وی افزود: گشت‌های ویژه‌ای نیز برای پیشگیری از وقوع جرایم در سطح محلات فعال هستند و امکانات و تجهیزات لجستیکی و پشتیبانی نیز در اختیار مردم و نهاد‌های خدمات رسان قرار می‌گیرد.

سخنگوی فراجا تاکید کرد: به مردم توصیه می‌شود هنگام حضور در خودرو، مراقبت‌های لازم را داشته باشند و ضمن توجه به توصیه‌های پلیسی، به شایعات توجه نکنند و اخبار را از منابع رسمی و معتبر دنبال کنند.

وی با بیان اینکه با افرادی که شایعه کنند برخورد قانونی انجام می‌شود، تصریح کرد: آن دسته از افرادی که در فضا‌های مختلف با شایعه پراکنی اقدام به تشویش اذهان عمومی و افزایش بار روانی برای شهروندان فهیم استان می‌کنند، مرتکب جرم شده‌اند و قطعاً تحت تعقیب قانونی قرار خواهند گرفت.

حاجیان خاطرنشان کرد: به شهروندان توصیه می‌کنیم در صورت تصمیم برای حضور در بوستان‌ها یا دیگر مکان‌ها از توقف دوبله و چند ردیفه در حاشیه معابر و مسیر‌های عبور و مرور خودداری کرده و در صورت هرگونه نیاز به پلیس از طریق سامانه ۱۱۰ با پلیس خدمتگزار خود در تماس باشند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار