دستور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران برای پیگیری روند درمانی جانباز مدافع حرم

قاضی‌زاده هاشمی روز گذشته با «حسینی» جانباز دفاع مقدس و فرزندش که جانباز مدافع حرم است دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۵۳۲۰۲۱
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۶ - 02July 2022

دیدار قاضی‌زاده هاشمی با پدر و فرزند جانباز/دستور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران برای پیگیری روند درمانی جانباز مدافع حرمبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران روز گذشته (جمعه) با «سید میرآقا حسینی» جانباز دفاع مقدس و فرزندش «سید اصغر حسینی» جانباز مدافع حرم که شش سال است به علت مجروحیت در بستر بیماری است، دیدار و گفت‌وگو کرد.

قاضی‌زاده هاشمی در این دیدار ضمن پیگیری روند درمانی جانباز مدافع حرم اظهار داشت: بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان رضوی روند درمانی و پرداخت هزینه‌های درمان این جانباز عزیز را پیگیری خواهد کرد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در این دیدار ضمن تشکر و قدردانی از همسر این جانباز افزود: خداوند بر اجر و پاداش شما می‌افزاید که زینب‌گونه بر مشکلات صبوری و دو دختر مؤمنه و صالحه تربیت کردید.

«سید میرآقا حسینی» پدر جانباز مدافع حرم که خود نیز از جانبازان دفاع مقدس است در این دیدار اظهار داشت: من و پسرم برای مادیات به جبهه و جنگ نرفتیم، تمام عزم و اراده ما فقط اسلام است، اگر باز هم نیاز باشد، هزاران بار به جنگ خواهیم رفت و جانمان را فدا خواهیم کرد و شهادت برای من و خانواده‌ام یک افتخار است.

این جانباز دفاع مقدس در ادامه خاطراتی از دیدار با شهید حاج قاسم سلیمانی و دوران دفاع مقدس بیان کرد.

خانواده جانبازان حسینی در این دیدار به بیان مسائل خود پرداختند و قاضی‌زاده هاشمی توضیحاتی در این موارد ارائه داد و دستورات لازم را صادر کرد.

وی در پایان این دیدار با اهدای یک جلد کلام‌الله مجید و لوح سپاس از این خانواده فداکار تجلیل و قدردانی کرد.

جانباز «سید میرآقا حسینی» در عملیات فاو و فرزندش «سید اصغر حسینی» در حلب به مقام رفیع جانبازی نائل آمدند.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار