تجربه‌ی اقامت در هتلی که روبروی سی‌و‌سه پل است!

اگر دوست داشتید سفری به شهر اصفهان داشته باشید و در هتلی اقامت کنید که چشم‌انداز فوق‌العاده‌ای رو به زاینده رود دارد، پیشنهاد ما به شما اقامت در هتل کوثر اصفهان است. ما در این مقاله این هتل را به شما معرفی می‌کنیم و درباره‌ی نحوه‌ی رزرو آنلاین آن به شما خواهیم گفت.
کد خبر: ۵۳۲۰۷۱
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۷ - 02July 2022

تجربه‌ی اقامت در هتلی که روبروی سی‌و‌سه پل است!

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، در میان هتل‌های مختلف شهر اصفهان، یک هتل ۵ ستاره و بسیار معروف وجود دارد که به سی و سه پل اصفهان بسیار نزدیک است و چشم‌انداز بی‌نظیری رو به این اثر تاریخی دارد. این هتل، جزو هتل‌های قدیمی شهر اصفهان است که بیشتر نیم قرن از ساخت آن می‌گذرد. هتل پارسیان کوثر که هفت طبقه دارد، در مجموع ۲۲۵ واحد اقامتی شامل اتاق و سوئیت دارد که می‌توانید هر یک از آن‌ها را از طریق اسنپ تریپ رزرو نمایید. این هتل که طی سال‌های اخیر چندین بار مورد بازسازی قرار گرفته تا بتواند بهترین کیفیت خدمات را به مسافرانش ارائه دهد، امکانات تفریحی و رفاهی مختلفی دارد.

مثل اگه قصد صرف ناهار یا شام داشته باشید، می‌توانید به یکی از ۵ رستوران داخل هتل بروید و باکیفیت‌ترین غذا‌های ایرانی و بین‌المللی را داخل هتل نوش جان کنید و دیگر به دنبال رستوران خارج از هتل نباشید. در کنار رستوران، این هتل امکانات تفریحی نیز دارد که استفاده کردن از آنها، تجربه اقامت شما در این هتل را لذتبخش‌تر خواهد کرد. شما می‌توانید به مجموعه آبی هتل بروید و از استخر، سونا، جکوزی و حمام ترکی هتل استفاده کنید. در کنار اینها، سالن بدنسازی نیز در اختیار مسافران است و می‌توانید در آن ورزش کنید.

شما می‌توانید برای رزرو هتل کوثر اصفهان از اسنپ تریپ به اپلیکیشن یا سایت اسنپ تریپ مراجعه کنید.

دسترسی و موقعیت مکانی هتل

همانطور که گفتیم، هتل کوثر در بلوار ملت و روبروی سی و سه پل اصفهان ساخته شده و در موقعیت مکانی خیلی خوبی قرار دارد. جاذبه‌های تاریخی معروف اصفهان مانند محله جلفا، کلیسای وانک و موزه موسیقی اصفهان، فاصله خیلی کمی تا هتل دارند و می‌توانید خود را پیاده به آنجا برسانید. اگر هم قصد داشتید به میدان نقش جهان بروید، باید تاکسی بگیرید و حدود یک ربع زمان صرف کنید تا از هتل به آنجا برسید.

رزرو هتل کوثر اصفهان

هر زمان قصد داشتید به اصفهان بروید و با رزرو هتل اصفهان چند روزی را در این شهر اقامت داشته باشید، کافیست سری به سایت اسنپ تریپ بزنید. سپس به بخش هتل داخلی بروید، نام شهر مورد نظرتان را جستجو کنید و بازه زمانی اقامت در هتل را نیز تعیین نمایید. اسنپ تریپ بر اساس جستجوی پیشنهادی شما، لیستی از هتل‌های این شهر را به شما نمایش خواهد داد. شما می‌توانید هتل‌های مختلف را باهم مقایسه نموده و هتل مورد نظرتان را آنلاین رزرو کنید و هزینه آن را بصورت اینترنتی پرداخت کنید.

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار