جزئیات عملیات یگان دریایی حزب‌الله لبنان در سال ۲۰۱۶

وبگاه صهیونیستی واللا در گزارشی اعلام کرد که غواص‌های حزب‌الله لبنان در سال ۲۰۱۶ در عملیاتی ویژه، توانستند فناوری رهگیری زیردریایی ارتش رژیم صهیونیستی را ارزیابی کرده و به آن دست یابند.
کد خبر: ۵۳۲۱۴۸
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۰ - 02July 2022

جزئیات عملیات یگان دریایی حزب الله لبنان در سال ۲۰۱۶به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، وبگاه صهیونیستی واللا در گزارشی اعلام کرد که در سال ۲۰۱۶ یک رخداد غیرعادی در تاریخ رویارویی‌های دریایی ارتش رژیم صهیونیستی و حزب‌الله لبنان اتفاق افتاد.

پس از بررسی‌های فراوان مشخص شد که یکی از نیرو‌های ویژه حزب‌الله دستکم در یک مورد وارد مرز‌های دریایی رژیم صهیونیستی شده و ضمن عبور از فناوری رصد و رهگیری ارتش رژیم صهیونیستی توانسته به اطلاعات آن دست یابد. در یک مورد دیگر در همان سال یک شناور اسرائیلی مستقر در نقاط مرزی به دست نیرو‌های دریایی حزب‌الله افتاده و به لبنان منتقل شده است.

در این گزارش با اشاره به احتمال دستیابی حزب‌الله به موشک‌های یاخونت روسی از سوی سوریه، درباره افزایش توانمندی دریایی حزب‌الله لبنان ابراز نگرانی شده است.

والا در ادامه به نقل از یک مقام امنیتی رژیم صهیونیستی اعلام کرده است که روسیه نباید اجازه فروش این نوع تسلیحات تاکتیکی را به طرف‌هایی نظیر حزب‌الله بدهد.

در ادامه این گزارش اعلام شده است که سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در حال سرمایه گذاری گسترده به منظور افزایش توان نیروی دریایی حزب الله جهت آمادگی برای رویارویی با رژیم صهیونیستی در جنگ آینده است.

والا عنوان کرده است که در دو دهه اخیر اتفاقاتی که در تقابل میان حزب‌الله و رژیم صهیونیستی رخ داده، باعث شده که اهتمام سید حسن نصرالله به افزایش توان یگان دریایی حزب‌الله بیشتر شود.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار