حزب الله لبنان:

جنگ آینده فرصتی برای شکست کامل دشمنان خواهد بود

رئیس شورای سیاسی حزب الله لبنان تاکید کرد که جنگ آینده فرصتی برای مقاومت جهت شکست کامل دشمنان خواهد بود.
کد خبر: ۵۳۲۱۵۴
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۰ - 02July 2022
جنگ آینده فرصتی برای شکست کامل دشمنان خواهد بودبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «سید ابراهیم امین السید» رئیس شورای سیاسی حزب الله لبنان با تاکید بر اینکه جنگ آینده فرصتی برای مقاومت جهت شکست کامل دشمنان خواهد بود، گفت: اکنون دیگر زمان آمریکا، کشورهای مستکبر، خائنان و متحدان با دشمن نیست؛ بلکه زمان مقاومت و رزمندگان است.
 
وی طی اظهاراتی در مراسمی که به مناسبت چهلمین سالروز حزب الله برگزار شده بود، عنوان کرد: آنچه مستکبران و ظالمان در مورد مقاومت می‌گویند تصادفی نیست و یک طرح محکم است.
 
السید با تاکید بر اینکه اینجا آغاز پایان رژیم صهیونیستی است، افزود: مقاومت از عمق اسلام و انقلاب اسلامی و از چشمان امام «خمینی» و از دل چالش‌ها حرکت خود را آغاز کرد و ما از سال ۱۹۸۲ تا کنون با چالش‌های متعددی از جانب رژیم صهیونیستی مواجه و طی چهال سال گذشته بی وقفه در حالی مقاومت و ایستادگی در برابر دسیسه‌ها و طرح‌های رژیم صهیونیستی بودیم.
 
وی تاکید کرد: ما در مورد آینده خود مطمئن هستیم و پرچم خود را به انسان‌های پاک و با تقوا خواهیم داد، ما امتی با پیشینه و تاریخ هستیم و این گذشته آینده ما را رقم خواهد زد.
 
رئیس شورای سیاسی جنبش حزب الله اظهار داشت: برغم حمایت‌های بین المللی، مادی، سیاسی و رسانه‌ای از دشمنان مقاومت، این رژیم به تهدید وجودی علیه خود اعتراف می‌کند.
 
پیش از این مسئول روابط رسانه‌ای جنبش حزب الله گفته بود که جشن سالروز تأسیس حزب الله از ۲۰ ژوئن جاری آغاز شده و تا ۲۰ آگوست ۲۰۲۲ در بخش‌های مختلف فرهنگی، هنری و اجتماعی برگزار خواهد شد که طی آن سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان نیز سخنرانی خواهد داشت.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار