در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس؛

کنفرانس بین‌المللی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه مقام معظم رهبری برگزار می‌شود

کنفرانس بین‌المللی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه مقام معظم رهبری در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۳۲۲۱۱
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۶ - 03July 2022

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، چهارمین دوره کنفرانس بین‌المللی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه مقام معظم رهبری از سوی سازمان جوانان حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران و دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری امروز (یکشنبه) از ساعت ۱۷ تا ۲۰ در سالن همایش‌های بین‌المللی خلیج فارس موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود.

«امین انصاری» دبیرکل سازمان جوانان حقوق بشر اظهار داشت: در راستای لبیک به فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه در مواجهه با آمریکا انفعالی عمل نشود بلکه حمله کنید، سازمان جوانان حقوق بشر با هدف به چالش کشیدن حقوق بشر آمریکایی و گفتمان‌سازی دیدگاه‌های معظم له در سطح ملی و بین‌المللی، اقدام به برگزاری سه کنفرانس بین‌المللی در تهران و قم و نشست تخصصی با موضوع حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه مقام معظم رهبری کرده است.

کنفرانس بین‌المللی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه مقام معظم رهبری

وی افزود: چهارمین کنفرانس بین‌المللی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه مقام معظم رهبری با حضور مقامات و شخصیت‌های برجسته داخلی و خارجی و جوانان بیش از ۵۰ ملیت جهان در تهران برگزار می‌شود.

این کنفرانس قرار است امروز (یکشنبه) از ساعت ۱۷ تا ۲۰ در سالن همایش‌های بین‌المللی خلیج فارس موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شود.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها