معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین:

دانشنامه دفاع مقدس، شناسنامه استان است

«کبیری» گفت: دانشنامه دفاع مقدس به عنوان یک موضوع تخصصی، شناسنامه و تاریخ ضبط و ثبت شده استان محسوب می‌شود.
کد خبر: ۵۳۲۲۱۲
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۳ - 03July 2022

«ابوالحسن کبیری» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین در حاشیه جلسه شورای هماهنگی دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در قزوین، با اشاره به اهمیت دانشنامه دفاع مقدس اظهار داشت: کتاب‌های بسیاری در حوزه دفاع مقدس تألیف شده اما تدوین دانشنامه دفاع مقدس، اقدامی متفاوت و جهادی و باقیات و صالحاتی برای تهیه‌کنندگان است، البته اگر به‌درستی صورت گیرد.

وی افزود: بسیاری از اقدامات و فعالیت‌ها در مقطع کوتاهی نمود دارند و ممکن است در بلندمدت از بین بروند اما دانشنامه دفاع مقدس، ماندگارترین، مفیدترین و مؤثرترین روش برای تبیین حقایق دفاع مقدس است که با بسیاری از فعالیت‌های انجام‌شده طی این سال‌ها تفاوت خواهد داشت. این دانشنامه، سندی پر از حقایق معتبر و قابل‌اعتماد است که می‌توان به‌خوبی از آن دفاع کرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین با اشاره به بیان سیره اخلاقی شهدا و انتقال آن به نسل آینده، ابراز کرد: اگر کسی کلمه ای و مطلبی از شهدا بداند و انتقال ندهد مؤاخذه می شود و البته قبل از سیره اخلاقی، سیره عبادی شهدا را باید بیان کرد، نسبت به وصیت نامه های شهدا باید اهتمام ورزید و آنها را یادآوری نمود، شهدا معامله گر با خدا بودند به همین دلیل هم خدا آنها را به این مقام رساند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار