رئیس دانشگاه آزاد اسلامی یزد:

شهدا فضای فرهنگی دانشگاه را جهت دادند

«دهقانی اشکذری» گفت: دانشگاه آزاد اسلامی یزد ۹ شهید تقدیم انقلاب و میهن اسلامی کرده است و فضای فرهنگی دانشگاه را جهت دادند.
کد خبر: ۵۳۲۲۹۳
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۱ - 03July 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، سرهنگ «منصور زارع» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد به همراه «اعظم حجت» معاون ادبیات و انتشارات اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس، سرهنگ «سید داوود سیدمحسنی» مسئول تحقیقات و پژوهش اداره‌کل حفظ آثار و حجت‌الاسلام «محمدهادی خسروی‌راد» مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس امروز با «محمدرضا دهقانی اشکذری» رئیس دانشگاه آزاد اسلامی یزد و رئیس سازمان بسیج اساتید استان یزد در این دانشگاه دیدار کردند.

در این دیدار در رابطه با همکاری دو جانبه اداره کل حفظ آثار و دانشگاه آزاد یزد جهت اجرای فعالیت‌های فرهنگی بحث و تبادل نظر شد و همچنین گزارش‌هایی از ارائه درس دفاع مقدس در دانشگاه و میزان همکاری و بازخورد ارائه این درس داده شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی یزد دراین نشست با بیان اینکه در سال ۱۳۶۱ این دانشگاه تاسیس شده است اظهار داشت: این دانشگاه ۹ شهید تقدیم انقلاب و میهن اسلامی کرده است و این شهدا تضمین‌کننده فضای فرهنگی دانشگاه بودند.

وی افزود: اساتید دانشگاه باید در فضای شهدا و دفاع مقدس قرار بگیرند و با کانون‌های دانشگاه جلسات متعددی برای اجرای فعالیت‌های فرهنگی و دفاع مقدس برگزار شود.

دراین نشست مقرر شد در رابطه با طرح کسری خدمت، توضیحات لازم به دانشجویان داده شود و از اهالی قلم و مترجم‌های دانشگاه برای ترویج و توسعه فرهنگ کتاب دفاع مقدس به صورت تخصصی و همچنین از ظرفیت خواهران به خصوص در اجرای فعالیت‌های فرهنگی در خوابگاه‌ها استفاده شود.

انتهای پیام/ ندا دهقانی‌زاده

نظر شما
پربیننده ها