سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران:

باید تفکر جهادی را در مدیریت شهری پایتخت ادامه دهیم

نادعلی با بیان اینکه مدیریت جهادی یک تفکر قوی است گفت: امروز اگر در شورای اسلامی شهر تهران حضور داریم و شهردار را انتخاب کردیم بر اساس تفکر جهادی بوده است و باید با حمایت شورا اقدامات را دنبال کرده و انرژی منفی ایجاد نکنیم.
کد خبر: ۵۳۲۳۲۵
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۲ - 03July 2022

باید تفکر جهادی را در مدیریت شهری پایتخت ادامه دهیمبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، علیرضا نادعلی سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران پس از استماع سخنان علیرضا زاکانی، ضمن تشکر از ارائه مطالب از سوی شهردار تهران اظهار کرد: بنده به عنوان نماینده مردم سخنان شهردار را به عنوان یک آرزوی بزرگ یاد نمی‌کنم چرا که این کارها شدنی است. به طوری که در دوره مدیریت قالیباف نیز اتفاقات بزرگی صورت گرفت و آرزو هم نبود و این صحبت‌ها شدنی است.

وی ادامه داد: نباید فراموش کنیم که مدیرت جهادی یک تفکر است و باید این راه ادامه داشته باشد. امروز اگر در شورای اسلامی شهر تهران حضور داریم و شهردار پایتخت را انتخاب کردیم بر اساس تفکر جهادی بوده و باید با حمایت شورای اسلامی شهر تهران اقدامات را دنبال کنیم و انرژی منفی ایجاد نکنیم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: از معاونین شهرداری تهران می‌خواهیم بیشتر در کمیسیون‌ها حضور پیدا کنند تا به ادبیات مشترک برسیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها