حزب‌الله لبنان:

مقاومت تهدیدی علیه موجودیت رژیم صهیونیستی است

رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان تاکید کرد که دشمن صهیونیستی مقاومت را یک تهدید وجودی علیه خود می‌داند.
کد خبر: ۵۳۲۳۷۵
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۷ - 03July 2022

مقاومت تهدیدی علیه موجودیت رژیم صهیونیستی استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «محمد رعد» رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان طی سخنانی گفت: ما دنبال تشکیل دولت در سریع‌ترین زمان ممکن و بدون رقابت برای سهم خواهی بیشتر از سوی طرف‌های مختلف هستیم؛ به ویژه در شرایط حساس منطقه و لبنان باید برای پشت سر گذاشتن موانع، دولت هر چه سریع‌تر تشکیل شود تا زمینه برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری نیز آماده شود.

وی اعلام کرد: دشمن صهیونیستی در ابتدا ما را یک تهدید تاکتیکی و یک عامل ایذایی به حساب می‌آورد، ولی کار به جایی رسیده است که مقاومت را یک تهدید استراتژیک علیه خود می‌داند و اکنون مقاومت را یک تهدید وجودی علیه موجودیت و سامانه امنیتی و نظامی خود می‌داند.

رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان تاکید کرد: دشمن صهیونیستی به خاطر نگرانی از مقاومت، اراضی اشغالی فلسطین را به پادگان نظامی تهاجمی برای غرب در منطقه تبدیل کرده است.

وی در مورد تهدید‌ها و پیامد‌های ناشی از عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی هشدار داد و تاکید کرد: دشمن می‌خواهد از این طریق به مقاومتی که در حال توسعه توانایی خود در جهان عرب و اسلام است، ضربه بزند.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار