رییس حوزه هنری مازندران خبر داد؛

برگزاری ویژه برنامه تجلیل از شهدای حماسه «خان‌طومان» در مازندران

«معصومی گرجی» از برگزاری ویژه برنامه تجلیل از شهدای حماسه خان‌طومان در قالب محفل «این شانزده رفیق» خبر داد.
کد خبر: ۵۳۲۳۷۷
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۴ - 03July 2022

برگزاری ویژه برنامه تجلیل از شهدای حماسه «خان‌طومان» در مازندرانبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، به مناسبت روز قلم، ویژه برنامه تجلیل از شهدای حماسه خان‌طومان به همراه رونمایی و تجلیل از پژوهشگران و نویسندگان هشت کتاب حماسه خان‌طومان سه‌شنبه ۱۴ تیر ساعت ۹:۳۰ با حضور «مرتضی سرهنگی» نویسنده و پژوهشگر تاریخ شفاهی و دفاع مقدس در سالن آمفی‌تئاتر شهید باغبانی حوزه هنری استان مازندران برگزار می‌شود.

«مهدی معصومی گرجی» رییس حوزه هنری مازندران ضمن اعلام خبر فوق اظهار داشت: این برنامه کاری مشترک با همکاری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، سپاه کربلا، ستاد مردمی پژوهش و تدوین شهدای مدافع حرم مازندران و حوزه هنری برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این برنامه هشت کتاب تولید شده با محوریت شهدای خان‌طومان رونمایی می‌شوند و کتاب این شانزده رفیق (محصول یک فعالیت گروهی از پژوهشگران و نویسندگان دفاع مقدس به سرپرستی سمیه اسلامی و از تولیدات مشارکتی حوزه هنری مازندران) یکی از این آثار است.

رییس حوزه هنری مازندران گفت: در این ویژه برنامه استاد «مرتضی سرهنگی» که از مولفان و پیشگامان عرصه تاریخ شفاهی دفاع مقدس است طی یک سخنرانی به بحث درباره تاریخ شفاهی، موارد فنی ثبت و خاطره نگاری و ویژگی‌های کتاب این شانزده رفیق خواهد پرداخت.

محفل یاد شده از سری برنامه‌های سند تحول و زیست بوم حوزه هنری مازندران است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها