معاون آموزش و پرورش بوشهر تاکید کرد؛

لزوم آشنایی دانش‌آموزان با رشادت‌های سردار شهید رئیسعلی دلواری

«مهران پور» گفت: باید با برنامه‌ریزی مناسب، دانش‌آموزان با رشادت‌های سردار شهید رئیسعلی دلواری آشنا شوند.
کد خبر: ۵۳۲۳۸۳
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۹ - 03July 2022

دانش‌آموزان با رشادت‌های سردار شهید رئیسعلی دلواری آشنا شوندبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «غلامحسین مهران پور» امروز در گردهمایی مشترک معاونان پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع و رؤسای گروه تحقیق و پژوهش ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها اظهار داشت: پژوهش از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و در این راستا باید حمایت لازم از برنامه‌های پژوهشی انجام شود.

وی با بیان اینکه پژوهنده شدن معلمان، سبب رشد پرسشگری در محیط مدرسه و کلاس درس می‌شود گفت: یکی از برنامه‌های موفق در آموزش و پرورش برای تحقق این منظور، طرح معلم پژوهنده است.

سرپرست معاونت پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی آموزش و پرورش استان بوشهرافزود: داستان زندگی و مبارزات شهید «رئیسعلی دلواری» در بخش بخوان و بیندیش فصل سوم کتاب بخوانیم کلاس پنجم قرار گرفته اما باید در کتاب‌های دیگر دوره‌ها نیز گنجانده شود.

وی افزود: انتشار داستان زندگی این قهرمان ملی در دروس همه دوره‌های تحصیلی سبب می‌شود تا دانش آموزان امروز و آینده سازان فردای ایران اسلامی با رشادت‌ها و شهامت‌های فرمانده جوان بوشهری در مبارزه با نظامیان بریتانیایی آشنا شوند.

مهران پور با تاکید بر ارتقای جایگاه پژوهشگاه معلمان و حمایت از معلمان پژوهشگر اظهار داشت: برگزاری کارگاه‌های توانمند سازی برای فرهنگیان پژوهشگر می‌تواند نقش مؤثری در تحقق این رویکرد و هدف داشته باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها