رئیس سازمان بسیج حقوقدانان:

شناخت شاخصه‌های زندگی شهدا برای مقابله با تهاجم فرهنگی نقش موثر دارد

«انبارکی» با بیان اینکه هشت اجلاسیه به منظور برگزاری کنگره بزرگداشت و معرفی شهدا تدوین شده است گفت: شناخت سبک و شاخصه‌های زندگی و فعالیت شهدا می‌تواند نقش مؤثر برای مقابله با تهاجم فرهنگی داشته باشد.
کد خبر: ۵۳۲۳۸۵
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۲ - 03July 2022

نقش موثر شناخت شاخصه‌های زندگی شهدا برای مقابله با تهاجم فرهنگیبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «سهراب انبارکی» رئیس سازمان بسیج حقوق‌دانان کشور، امروز در نخستین نشست ستاد یادواره شهید شاخص بسیج حقوق‌دانان کشور شهید میر بهزاد شهریاری در بوشهر اظهار داشت: یکی از برنامه‌های مهم ما در بسیج حقوقدانان، برگزاری باشکوه یادواره‌های شهدا و ترویج فرهنگ ایثار است.

وی تقویت روحیه ایثار و شهادت در دستگاه قضائی را بسیار مهم خواند و گفت: شهید «میربهزاد شهریاری» به عنوان شهید شاخص جامعه بسیج حقوق‌دانان کشور معرفی شده است و باید به خوبی این چهره ملی معرفی شود.

رئیس سازمان بسیج حقوق‌دانان کشور با اشاره به ویژگی‌های بارز حقوقی و شخصیتی به عنوان شهید شاخص قشر بسیج حقوق‌دانان تاکید کرد: به منظور معرفی شایسته این شخصیت باید آثار متعدد و متنوع تولید و منتشر شود.

وی با اشاره به برگزاری ۳۲ یادواره شهدای بسیج حقوق‌دانان در سراسر کشور طی سال گذشته ادامه داد: هشت اجلاسیه به منظور برگزاری کنگره بزرگداشت و معرفی شهدا تدوین شده است.

انبارکی با اشاره به تقدیم ۵۶۲ شهید حقوقدان در سطح کشور خاطرنشان کرد: شناخت سبک و شاخصه‌های زندگی و فعالیت شهدا می‌تواند نقش مؤثر برای مقابله با تهاجم فرهنگی داشته باشد.

وی ادامه داد: سال گذشته ۵۰ درصد اجلاسیه کنگره شهدای حقوقدان برگزار شد و دیگر برنامه‌ها از جمله اجلاسیه کنگره شهدای حقوقدان مجلس شورای اسلامی امسال برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار