مسئول اجرایی نهمین جشنواره دیار علویان سواحل دریای ساری عنوان کرد؛

جشنواره «دیار علویان» طرحی برای ایجاد نشاط در سواحل دریای خزر

«کوهی» گفت: نهمین جشنواره فرهنگی ورزشی «دیار علویان» طرحی برای ایجاد نشاط و سرگرمی در سواحل دریای خزر محسوب می‌شود.
کد خبر: ۵۳۲۳۸۶
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۵ - 03July 2022

جشنواره «دیار علویان» طرحی برای ایجاد نشاط در سواحل دریای خزر«محمد کوهی» مسئول اجرایی نهمین جشنواره دیار علویان سواحل دریای ساری در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در ساری اظهار داشت: طرح ساحل سالم با عنوان جشنواره دیار علویان از هفته آخر خرداد شروع و تا پایان شهریور ادامه خواهد داشت.

وی افزود: نبود محتوای درست و هدفمند در سواحل استان برای عرضه به مسافرین و گردشگرانی که ساعات زیادی را به همراه خانواده جهت نشاط و سرگرمی سپری می‌کنند موجب شد تا طرحی با تلفیقی از اتفاقات فرهنگی، ورزشی و آموزشی جهت اجرا در ساحل ارائه شود.

کوهی بیان داشت: پر کردن اوقات فراقت مسافران، گردشگران و بومی‌هایی که به سواحل و تفرج گاه‌ها مراجعه می‌کنند، انتقال مفاهیم فرهنگ بومی مازندران، فرهنگ سازی در مورد موضوعات مختلف سبک زندگی و مباحث اجتماعی از جمله اهداف است.

این مسئول با بیان اینکه میزان مشارکت خانواده‌ها به همراه فرزندان در بخش‌های مختلف طرح حاکی از مقبول بودن اینگونه برنامه‌ها در تفرج گاه‌هاست، گفت: قطعا تمام مسافرین و خانواده‌ها از وجود برنامه‌های سالم برای نشاط و سرگرمی فرزندانشان استقبال می‌کنند.

وی، رادیو ساحل، مرد بارانی (مسابقه، بازی بومی محلی و قطار شادی)، مهد کودک، مشاوره، کارشناس مذهبی و جنگ شادی (بازی، مسابقه، نمایش و سرود) از جمله اقدامات فرهنگی، تفریحی، آموزشی اجرا شده در ایام برگزاری این طرح به شمار می‌آید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها