امام جمعه اهرم:

هفته افشای حقوق بشر فرصت مناسب برای آشکاری ماهیت نظام آمریکاست

«پهلوزاده» گفت: آمریکای جنایت کار که با وجود همه جنایت‌هایش هنوز داعیه حقوق بشر و ادعای الگو برداری را دارد که هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکا فرصت مناسبی است که ماهیت این نظام را آشکار کنیم.
کد خبر: ۵۳۲۳۸۷
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۳ - 03July 2022

هفته افشای حقوق بشر فرصت مناسب برای آشکاری ماهیت نظام  آمریکاستبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت الاسلام «حبیب پهلو زاده» امام جمعه اهرم امروز، در نشست هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکا اظهار داشت: آمریکای جنایت کار که با وجود همه جنایت‌هایش هنوز داعیه حقوق بشر و ادعای الگو برداری را دارد که هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکا فرصت مناسبی است که ماهیت این نظام را آشکار کنیم.

امام جمعه اهرم گفت: در سال ۱۳۶۰ و در روز ششم تیرماه منافقین کوردل به نیابت از آمریکا دست به یک اقدام تروریستی زدند و اقدام به سو قصد نافرجام رهبر معظم انقلاب اسلامی کرده اما به خواست خداوند اقدام آنها نتیجه‌ای نداشت و یک بار دیگر چهره واقعی آمریکای جنایتکار برای همه جهانیان نمایان شد.

امام جمعه اهرم افزود: اکنون بعد از ۴۰ سال از آن واقعه می‌بینیم رهبر معظم انقلاب اسلامی در صحت و سلامت و رهبری نظام انقلاب اسلامی را همچنان عهده دار هستند.

پهلو زاده یاد و خاطره شهدای هفتم تیر که منجر به شهادت آیت الله دکتر بهشتی و۷۲ تن از یارانش شد گرامی داشت و خواستار همکاری تمام دستگاه‌های اجرایی شهرستان برای هرچه بهتر برگزار شدن هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار