معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری تنگستان:

معرفی کارنامه حقوق بشر آمریکا از مصادیق جهاد تبیین است

«ریاحی در نشست هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکا گفت: معرفی کارنامه حقوق بشر آمریکا از مصادیق جهاد تبیین است.»
کد خبر: ۵۳۲۳۹۱
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۳ - 03July 2022

معرفی کارنامه حقوق بشر آمریکا از مصادیق جهاد تبیین استبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «رضا ریاحی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری تنگستان در نشست هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکا اظهار داشت: معرفی کارنامه حقوق بشر آمریکا از مصادیق جهاد تبیین است.

وی موضوع و حوادث هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکا را مهم دانست و ضمن گرامیداشت یاد و نام خاطره شهدای هفتم تیرماه گفت: ترور نافرجام مقام معظم رهبری، به شهادت رساندن آیت الله بهشتی و۷۲ تن از یارانش، شهادت آیت الله صدوقی امام جمعه یزد، بمباران شیمایی سردشت و سقوط هواپیمای ایرباس ایران از حوادث ناگواری بود که در دهه ۶۰ و از تاریخ ۶ تا ۱۳ تیرماه در کشور اتفاق افتاد.

این مسئول ادامه داد: باید تمام تلاشمان را کنیم تا نسل جدید ویژگی‌های رژیم جنایتکار آمریکا را بشناسند تا هیچ وقت دل به آمریکا و ایادی آنها ندهند و جذب زرق و برق ظاهر آنها نشود.

ریاحی بهره گیری از فضای مجازی به عنوان فرصتی بزرگ و بکارگیری انواع ابزارها و تولیدات فرهنگی و هنری و ادبی نظیر نشریه، بروشور، پیامک، نمایشگاه عکس در جهت معرفی شهدای هفتم تیر، شهدای ترور سلاح‌های شیمایی و میکروبی توسط دولت شیطانی آمریکا و توصیف ابعاد گوناگون تروریسم و خسارت وارده به ایران اسلامی از رویکرد و برنامه‌های هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی در شهرستان تنگستان برشمرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها