استاندار همدان:

دشمن به طور جدی منابع انسانی را هدف قرار داده است

«قاسمی فرزاد» با بیان اینکه دشمن به طور جدی منابع انسانی را هدف قرار داده است و بزرگ‌ترین هدف واحدهای حراست صیانت و مراقبت از نیروی انسانی است، گفت: در واحدهای حراست، اصل بر پیشگیری است. باید از مچ‌گیری پرهیز کنیم و به مدد و دستگیری بپردازیم.
کد خبر: ۵۳۲۴۷۲
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۴ - 04July 2022

دشمن به طور جدی منابع انسانی را هدف قرار داده استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، همایش حراست‌های تابعه استان  همدان در راستای هم‌اندیشی، اطلاع‌رسانی و بصیرت‌افزایی امروز (دوشنبه) در استانداری همدان برگزار شد.

«علیرضا قاسمی‌فرزاد» استاندار همدان امروز (دوشنبه) در این همایش با بیان اینکه سیاه‌نمایی و ایجاد یاس و ناامیدی، خطرناک‌ترین حربه دشمنان است، اظهار داشت: جهاد تبیین راه‌کار قطعی مقابله با سیاه‌نمایی و ایجاد یاس و ناامیدی توسط دشمنان است.

وی با تاکید بر اینکه جهاد تبیین به عنوان یک فریضه باید سر لوحه تمام امور قرار گیرد، افزود: به رغم فشار‌ها و محدودیت‌های ظالمانه علیه ملت ایران، به مدد و نصرت الهی، با هدایت رهبر معظم انقلاب سلامی، کشور‌ ایران بالنده و پر پرفروغ در مسیر پیشرفت و ترقی است. 

قاسمی فرزاد خاطرنشان کرد: از کاه کوه ساختن در عرصه مشکلات و کوچک‌نمایی دستاوردها، امتیازات و پیشرفت‌ها از جمله شگردهای رسانه‌ای دشمنان ملت شریف ایران است.

وی با اشاره به اینکه جایگاه جمهوری اسلامی ایران در معاملات جهانی و بین‌المللی مهم، موثر دو غیر قابل چشم‌پوشی است، گفت: اشراف امنیتی و اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های داخلی و خارجی ماحصل مجاهدت‌ها و جان‌فشانی‌‌های فعالان این عرصه خطیر و پر اهمیت است.

استاندار همدان تصریح کرد: اتکا به داشته‌ها و ظرفیت‌های داخلی، همیشه راه‌گشا بوده است، سند روشن این ادعا  توفیق بی‌نظیری است که در مهار بیماری کرونا حاصل شد.

وی با بیان اینکه دشمن به طور جدی منابع انسانی را هدف قرار داده است و بزرگ‌ترین هدف واحدهای حراست صیانت و مراقبت از نیروی انسانی است، افزود: در واحدهای حراست، اصل بر پیشگیری است و باید از مچ‌گیری پرهیز و به مدد و دستگیری بپردازیم.

قاسمی فرزاد متذکر شد: در فضای فنی و تخصصی باید، روزآمد و پیشرو باشیم، نباید به‌هیچ‌ وجه نسبت به حملات سایبری غافل بود‌.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار