شهردار تهران:

دشمن به دنبال القاء ناامیدی در کشور است

زاکانی با بیان اینکه امروز بدخواهان ملت ایران به دنبال القاء ناامیدی و سیاهی هستند، گفت: امروز تلاش می‌کنیم تا از تمامی ظرفیت‌ها برای نو شدن و ارتقاء خدمات استفاده کنیم.
کد خبر: ۵۳۲۴۸۴
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۵ - 04July 2022

دشمن به دنبال القاء ناامیدی در کشور استبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «علیرضا زاکانی» شهردار تهران امروز (دوشنبه) در حاشیه نمایشگاه شهر‌های خواهرخوانده و مدیریت شهری تهران که در بوستان گفتگو برگزار شد، با بیان اینکه آثار باستانی کشف شده در تهران قدمت هفت هزار ساله دارد، اظهار داشت: از ۲۶۴ سال قبل تا کنون تهران پایتخت ایران با تمدن کهن شده است.

وی ادامه داد: امروز میزبان ۱۵ کشور جهان و پنج سازمان بین‌المللی هستیم؛ ما مفتخر هستیم که امروز همه جمع شدیم تا بتوانیم بر محور دانش، فرهنگ، علم و دانش آینده‌ای درخشان بسازیم.

زاکانی با اشاره به شرایط جهان گفت: بهتر است امروز کشور‌ها دست به دست هم بدهند تا آینده‌ای بهتر داشته باشیم؛ ما در شهر تهران خودمان را برای آموختن آماده کردیم.

شهردار تهران با بیان اینکه ما در شهر تهران داشته‌های غنی داریم که آماده هستیم در اختیار سایر ملت‌ها قرار دهیم، افزود: امروز جهان از استثمار عبور کرده و به یک نقطه‌ای رسیده که کشور‌ها می‌توانند در کنار یکدیگر بهتر آینده را بسازند.

وی گفت: ما مردم را صاحب صلاحیت و رشد می‌دانیم و رسیدن به خواست مردم برای ما یک راهبر است.

زاکانی خاطرنشان کرد: امروز علی رغم تمامی تحریم‌ها انقلاب اسلامی به ما خودباوری و حرکت به سمت فتح قله‌های علمی را آموخته است؛ امروز ما با تکیه بر ملت و نخبگان توانسته‌ایم به دستاورد‌های زیادی دست پیدا کنیم که بخشی از آن‌ها در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است.

وی گفت: در حوزه شهری ما به دنبال تحول در راستای رشد شهری و تسهیل در ارائه خدمات به شهروندان هستیم.

شهردار تهران خاطرنشان کرد: در دو روز آینده رویداد دیگری آغاز خواهد شد برای سرمایه‌گذاری و امکانات در این‌جهت ایجاد خواهد شد. امروز کشور‌هایی به دنبال استمرار استثمار برخی کشور‌ها هستند، اما در کشور ما اینگونه نیست و اگر با کشوری دست دوستی بدهیم آموخته‌های خودمان را در اختیار آن‌ها قرار خواهیم داد.

زاکانی با بیان اینکه امروز بدخواهان ملت ایران به دنبال القاء ناامیدی و سیاهی هستند، اظهار داشت: امروز تلاش ما این است از تمامی ظرفیت‌ها برای نو شدن و ارتقاء خدمات استفاده کنیم.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها