فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

استفاده از ظرفیت پژوهشگران سپاه فتح برای تدوین دانشنامه دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد

سردار «خرم‌دل» گفت: پژوهشگران خوبی در مجموعه سپاه فتح داریم که آن‌ها را برای تدوین دانشنامه دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد پای کار می‌آوریم.
کد خبر: ۵۳۲۵۲۸
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۱ - 04July 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، سردار «حمید خرم‌دل» فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد، امروز (دوشنبه) در نشست با شورای پیشکسوتان و دستگاه‌های اجرایی مرتبط با دفاع مقدس استان، اظهار داشت: سپاه فتح برای برگزاری مطلوب همایش نکوداشت پیشکسوتان جهاد و مقاومت، از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد افزود: تصمیم‌گیری در خصوص بخش محتوایی این همایش به عهده شورای پیشکسوتان دفاع مقدس خواهد بود و در خصوص بخش پشتیبانی، در جلسه‌ای با استاندار، تمهیدات لازم اندیشیده می‌شود.

خرم‌دل به اهمیت و ضرورت تدوین دانشنامه دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره داشت و خاطرنشان کرد: در این زمینه، با توجه به زمان محدودی که داریم باید جدیت بیشتری نشان دهیم و تلاش بیشتری صورت گیرد.

وی در خصوص مداخل مرتبط با سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: پژوهشگران خوبی در مجموعه سپاه فتح داریم که آن‌ها را برای تدوین دانشنامه استانی دفاع مقدس پای کار می‌آوریم و در این راستا کمیته‌ای تخصصی نیز تشکیل خواهد شد تا کار تدوین دانشنامه با سرعت بیشتری پیش برود.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد: برای تدوین دانشنامه دفاع مقدس استان نباید معطل دستگاه‌هایی شویم که اسناد و مدارک لازم را ندارند‌ و باید دبیرخانه‌ دانشنامه به‌صورت مرتب بحث تدوین مقالات را رصد و پیگیری کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار