معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد در گفت‌وگو با دفا‌ع‌پرس:

راهبرد کمیته امداد مردمی‌سازی خیر و احسان در جامعه است

آسوده گفت: راهبرد کمیته امداد مردمی‌سازی خیر و احسان در جامعه است و به این منظور، شفاف‌سازی را در دستور کار خود قرار داده است.
کد خبر: ۵۳۲۵۸۸
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۱ - ۰۵:۱۴ - 05July 2022

راهبرد کمیته امداد مردمی‌سازی خیر و احسان در جامعه استبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «حبیب‌اله آسوده» معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با بیان اینکه ترویج انفاق و احسان وظیفه همه افراد جامعه است، اظهار داشت: کمیته امداد بر مبنای فراهم‌سازی زمینه خیر، احسان و توانمندسازی شکل گرفته و زکات از مولفه‌های نیکوکاری است.

وی با اشاه به اینکه بسترهای کمک به نیازمندان و رفع محرومیت با تکیه بر مردم قابل شکل‌گیری است، گفت: راهبرد کمیته امداد مردمی‌سازی خیر و احسان در جامعه است و به این منظور، شفاف‌سازی را در دستور کار خود قرار داده است.

آسوده افزود: منظومه توانمندسازی کمیته امداد در بخش‌های حمایت، مسکن، فرهنگی، حقوقی و ایجاد کسب و کار در بخش‌های مختلف با مشارکت و کمک مردم انجام می‌شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خاطرنشان کرد: در سال ۱۴۰۰ بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان کمک مردمی در بخش‌های مختلف مانند زکات، شبکه‌های مردمی نیکوکاری، طرح اکرام ایتام و سایر موارد جمع‌آوری شد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر یک میلیون و ۱۵۰ هزار نفر حامی ایتام کمیته امداد هستند، گفت: مبنای کمیته امداد بر اساس شفاف‌سازی و واگذاری کار به مردم است و کمیته امداد در کمک خیران نقش نظارتی و حمایتی دارد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار