نماینده مردم در مجلس:

هم‌افزایی قوای سه‌گانه موجب برطرف شدن مشکلات مردم می‌شود

جدی با بیان اینکه وکلای ملت باید در مسائل مختلف به دولت فرصت دهند، گفت: با توجه به شرایط خاص اقتصادی کشور، عبور از این وضعیت در سایه هم‌افزایی قوای سه‌گانه میسر است.
کد خبر: ۵۳۲۶۰۶
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۷ - 05July 2022

هم‌افزایی قوای سه‌گانه موجب برطرف شدن مشکلات مردم می‌شود

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «علی جدی» نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی اظهار داشت: امروز کشور در شرایط خاص اقتصادی قرار دارد و این مسئله در کنار مشکلات به جا مانده از دولت قبل شرایط را سخت کرده است.

وی افزود: تنها راه برون‌رفت از این شرایط هم‌افزایی قوای سه‌گانه است و باید بدانیم هر گونه اختلاف بین مجلس و دولت در شرایط کنونی سم مهلکی برای جامعه است.

نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس اظهار داشت: در بین وزارتخانه‌ها بعضی از وزارتخانه‌ها عملکرد مطلوبی دارند و برخی نیز هنوز نتوانسته‌اند به آن سطحی که از آن‌ها انتظار می‌رود برسند و لذا دولت باید خود ترمیم لازم را در تیم کاری‌اش ایجاد کند.

جدی خاطرنشان کرد: مجلس باید در مسائل مختلف به دولت فرصت بدهد و دولت هم اگر نیازی به ترمیم کابینه وجود دارد این کار را زودتر انجام دهد تا کار به استفاده از ابزار‌های نظارتی توسط نمایندگان نرسد.

وی افزود: ما نباید به خاطر عملکرد یک وزارتخانه کلیت دولت را زیر سوال ببریم؛ چراکه ما در دولت وزارتخانه‌های قوی و موفق هم داریم و بعضی از وزارتخانه‌ها هم ممکن است به آن سطحی که از آن‌ها انتظار داریم نرسیده باشند.

نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس اظهار داشت: نباید فراموش کنیم که دولت فعلی وارث مشکلات بجا مانده از دولت قبل است و علاوه بر آن مردم هم از این دولت انتظار زیادی دارند.

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار