مدیر هنری و امور سینمایی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان اصفهان خبر داد؛

درخشش هنرمندان اصفهانی در جشنواره فیلمنامه‌نویسی «شهادت قلم»

«ایزددوست» گفت: ۲ اثر از استان اصفهان در مرحله نهایی اولین جشنواره ملی فیلمنامه‌نویسی «شهادت قلم» حائز رتبه شده‌اند.
کد خبر: ۵۳۲۶۳۸
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۵ - 05July 2022

درخشش هنرمندان اصفهانی در «جشنواره ملی فیلمنامه‌نویسی شهادت قلم»«جواد ایزددوست» مدیر هنری و امور سینمایی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان، در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس، با اشاره به برگزاری اولین جشنواره ملی فیلمنامه‌نویسی «شهادت قلم» در سال ۱۴۰۰ به میزبانی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم، اظهار داشت: فراخوان برگزاری این جشنواره به‌صورت گسترده در کلیه جوامع و مجامع هنری و سینمایی استان اصفهان اطلاع‌رسانی و منتشر شد.

وی افزود: استان اصفهان بعد از استان تهران بیشترین فیلمنامه با موضوع دفاع مقدس و مقاومت را به دبیرخانه جشنواره ارسال کرد.

ایزددوست با بیان این‌که آیین اختتامیه اولین جشنواره ملی فیلمنامه‌نویسی «شهادت قلم» روز پنج‌شنبه (شانزدهم تیر) در استان قم برگزار می‌شود، تصریح کرد: پس از بررسی و داوری آثار، از کل آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره، تعدادی از آثار به عنوان منتخب اصلی جشنواره به مرحله نهایی راه پیدا کردند که از بین آن‌ها، شش اثر منتخب و برگزیده شدند.

وی با بیان اینکه ۲ اثر از استان اصفهان در مرحله نهایی اولین جشنواره ملی فیلمنامه‌نویسی «شهادت قلم» حائز رتبه شده‌اند، گفت: با توجه به شرایط موجود و برگزاری محدود جشنواره، رتبه‌های اول تا سوم این جشنواره در استان قم حضور خواهند یافت و از سه اثر دیگر نیز به‌صورت برخط در استان‌های خود تجلیل خواهد شد.

مدیر هنری و امور سینمایی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان با اشاره به نام و صاحبان آثار برگزیده اولین جشنواره ملی فیلمنامه‌نویسی «شهادت قلم»، تصریح کرد: پس از برگزاری آیین اختتامیه جشنواره، نام آثار و صاحبان رتبه‌های اول تا ششم معرفی می‌شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار