نماینده ولی فقیه در استان همدان:

آمار بالای شهدای روحانی، نشان از اعتقاد آنان به انقلاب اسلامی دارد

آیت الله «شعبانی» گفت: آمار بالای شهدای روحانی نسبت به جمعیت آن، نشان می‌دهد روحانیت در انقلاب اسلامی به آنچه گفته اعتقاد راسخ داشته است.
کد خبر: ۵۳۲۷۰۸
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۶ - 05July 2022

آمار بالای شهدای روحانی، نشان از اعتقاد آنان به انقلاب اسلامی داردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، آیت‌الله «حبیب‌الله شعبانی» نماینده ولی‌فقیه در استان همدان امروز (سه‌شنبه) در جلسه شورای روحانیون دفاع مقدس استان با بیان اینکه روحانیت از سابق در عرصه خدمت‌رسانی و همراهی با مردم پیشتاز بوده است، اظهار داشت: آمار بالای شهدای روحانی نسبت به جمعیت آن، نشان می‌دهد روحانیت در انقلاب اسلامی به آنچه گفته اعتقاد راسخ داشته است.

وی افزود: دشمن تلاش می‌کند تا تصویر منفی که خودش می‌خواهد را از روحانیت به جامعه القاء کند، دشمن با روحانیت و این لباس مشکل ندارد بلکه با نوع تفکر روحانیت دشمنی دارد.

آیت‌الله شعبانی ادامه داد: اگر این تفکر با دشمن همراه باشد حتی به تشویق این فرد می‌پردازند اما اگر فکری انقلابی و فکری همسو با امامین انقلاب وجود داشته باشد، مورد هجمه دشمن قرار می‌گیرد

وی با بیان اینکه روحانیت اصیل هیچگاه به دنبال منافع خودش نبوده است، تصریح کرد: منظور ما از روحانیت، روحانیت اصیلی است که همیشه در کنار مردم بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان ابراز داشت: جهاد زمانی است که بتوانیم با عموم جامعه ارتباط بگیریم، اگر در این فضا کتابی در رابطه با شهدا نوشته شد اما تنها در بین خودمان پخش شود، کار خوبی است اما مصداق جهاد نیست.

این مسئول با تاکید بر مدیریت فضای مجازی گفت: نسبت به جوانی که در فضای مجازی مورد هجمه دشمن قرار گرفته چه کارهایی انجام داده‌ایم و به چه میزان توانسته‌ایم با او ارتباط بگیریم؟

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها