سرپرست فرمانداری تاکستان:

دیدار با ایثارگران باید در دستور کار مسئولان باشد

رحمانی گفت: دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران باید به منظور تکریم و تجلیل در دستور کار همه مسئولان شهرستان تاکستان باشد.
کد خبر: ۵۳۲۷۵۸
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۷ - 05July 2022

به گزارش دفاع‌پرس از قزوین، «سعید رحمانی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تاکستان با «اسدالله حمزه‌ای» سرپرست فرمانداری شهرستان تاکستان دیدار کرد.

در این دیدار، رحمانی ضمن تبریک مسئولیت جدید به حمز‌ئی به ارائه گزارش نحوه خدمات‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تاکستان به خانواده‌های شهدا و ایثارگران پرداخت.

وی با بیان اینکه تاکستان دارای ۵۶۵ شهید، ۸۱۷ جانباز و ۶۴ آزاده است، گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تاکستان 5 هزار و 624 ایثارگر را تحت پوشش دارد و به آنها خدمات‌رسانی می‌کند.

رحمانی افزود: بنیاد تاکستان با 8 کارمند در حوزه‌های بهداشت و درمان، فرهنگی، آموزش، تعاون، مسکن و گلزارها در 8 بخش تاکستان از جمله ضیاء‌آباد، اسفرورین، آوج، شال، خرمدشت، آبگرم و مرکزی مشغول به ارائه خدمات به جامعه هدف بنیاد است.

این مقام مسئول به مشکلات جامعه ایثارگران اشاره کرد و گفت: اشتغال، مسکن و معیشت از مهمترین دغدغه‌های این قشر معظم جامعه است که با کمک مسئولان فرمانداری و دستگاه‌های اجرایی قابل حل است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تاکستان بیان کرد: مسئولان خود را باید مدیون شهدا بدانند زیرا بر کرسی که تکه زده‌اند به برکت ایثارگری‌های آنهاست، لذا امروز وظیفه دارند در خدمات‌دهی و گره‌گشای مشکلات آنها پای کار باشند.

در ادامه این دیدار، «اسدالله حمزه‌ای» سرپرست فرمانداری شهرستان تاکستان گفت: کار کردن بنیاد شهید و امور ایثارگران توفیق بزرگی است که خداوند به کارکنان این نهاد ارزشی عطا کرده است.

وی افزود: مسئولان همیشه باید در خدمت خانواده‌های شهدا و ایثارگران بوده و در رفع مشکلات آنها اهتمام ویژه‌ای داشته باشند زیرا هر آنچه انقلاب اسلامی دارد به برکت مجاهدت‌های آنهاست.

حمزه‌ای بر دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران تاکید کرد و گفت: انجام این برنامه باید به منظور تکریم و تجلیل از این قشر معظم جامعه در دستور کار همه مسئولان تاکستان باشد.

در این دیدار، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تاکستان، 4 جلد کتاب فار (مجموعه وصایای شهدای استان قزوین) را به سرپرست فرمانداری شهرستان تاکستان تقدیم کرد.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار