فرمانده ارشد نظامی ارتش در استان فارس و کهگیلویه‌ و بویراحمد:

شهید «کریمی» آرزوی شهادت در راه دفاع از حرم اهل بیت (ع) را داشت

امیر «رضایی» گفت: شهید«کریمی» به تایید همرزمان، اطرافیان و خانواده‌اش آرزوی شهادت در راه دفاع از حرم اهل بیت(ع) را داشت و شهادت سعادتی بود که این شهید گرانقدر انتظار آن را داشت.
کد خبر: ۵۳۲۸۶۹
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۱ - 06July 2022

شهید «رضا کریمی» آرزوی شهادت در راه دفاع از حرم اهل بیت(ع) را داشت// عکس مناسب نیستبه گزارش دفاع‌پرس از فارس، امیر سرتیپ دوم «ابوالقاسم رضایی» فرمانده ارشد نظامی ارتش در استان فارس و کهگیلویه‌ و بویراحمد امروز چهارشنبه در مراسم وداع، تشییع و خاک سپاری پیکر مطهر بسیجی شهید و ارتشی سرافراز سروان «رضا کریمی» با بیان اینکه شهیدکریمی به تایید همرزمان، اطرافیان و خانواده‌اش آرزوی شهادت در راه دفاع از حرم اهل بیت(ع) را داشت اظهار داشت: شهادت سعادتی بود که این شهید گرانقدر انتظار آن را داشت.

امیر رضایی با بیان اینکه انگار تقدیر این دلاورمرد بر شهادت بود افزود: شهید کریمی از تیپ قهرمان پرور 55 هوابرد به عنوان یگان ویژه هوابرد نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران بود که این تیپ در دوران دفاع مقدس تیپی حماسه‌ساز بود و با تقدیم دو هزار و 300 شهید و بیش از 12 هزار جانباز و هزار و 300 آزاده سرافراز نقشی عظیم در دفاع مقدس داشت.

وی افزود: شهید کریمی با اخلاص تمام برای اعتلای ایران اسلامی تلاش کرد و در نهایت نیز در حین ماموریت عملیاتی به آرزوی دیرینه‌اش رسید و امیدواریم زندگی این شهید قهرمان الگو و سرلوحه ای برای همه ما باشد.

«رضا کریمی» از بسیجیان پایگاه مقاومت شهید سجادیان شیراز روز 13 تیر در حین اجرای عملیات آموزش چتربازی دچار سانحه شدد و به شهادت رسید.

مراسم وداع با این شهید گرانقدر امروز در میدان صبحگاه تیپ 55 هوابرد شیراز برگزار شد.  پیکر این شهید با استقبال گسترده مردم شیراز در حرم مطهر حضرت احمدبن موسی شاهچراغ (ع) تشییع و پس از اقامه نماز برای خاکسپاری به سوی گلزار شهدای شیراز منتقل شد.

همچنین امروز عصر از ساعت 16 مراسم بزرگداشتی نیز برای این شهید بزرگوار درخیابان احمدی مسجد خاتم‌الانبیا (ص) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار