مسئول فنی و محرومیت زدایی بسیج سازندگی استان قزوین خبر داد؛

احداث مخزن 90 هزار متر مکعبی در روستای دیکین الموت شرقی

فیضی گفت: ورود جدی بسیج سازندگی به رفع چالش آب در استان در کنار سایر فعالیت‌‎های محرومیت زدایی و احداث مخزن ۹۰ هزار مترمکعبی در روستای دیکین الموت شرقی انجام شد.
کد خبر: ۵۳۲۹۰۷
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۳ - 06July 2022

به گزارش دفاع‌پرس از قزوین، «فیضی» مسئول فنی و محرومیت زدایی بسیج سازندگی استان قزوین ظهر امروز (چهارشنبه) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سازمان بسیج سازندگی در نظر دارد جهت آبرسانی به زمین‌های کشاورزی روستای دیکین الموت شرقی مخزنی به مساحت ۹۰ هزار متر مکعب احداث کند.

وی در ادامه افزود: تامین آب این مخزن از چشمه‌های بالادستی انجام می‌شود. برای این پروژه ۱۲۰ هزار متر مکعب عملیات خاکبرداری باید انجام شود که تا کنون ۴۰ هزار متر مکعب خاک برداری انجام شده است.

وی گفت: در سال جدید سازمان بسیج سازندگی با توجه به مشکل کم آبی که در کشور وجود دارد نگاه ویژه‌ای به این موضوع دارد و تمام ظرفیت خود را در جهت بر طرف کردن مشکلاتی که در حوزه آب وجود دارد گذاشته است. البته در دیگر موضوعات مثل راه، پل ورودی، ساخت خانه محروم و غیره نیز به دنبال محرومیت زدایی هستیم و آن ها را هم با جدیت دنبال می کنیم تا بتوانیم محرومیت و کمبود امکانات در روستاها را کاهش دهیم و مانع مهاجرت مردم از شهر به روستا بشویم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار